Każdy zakupiony online produkt przemierza bardzo długą drogę, zanim trafi do rąk zamawiającego. Najpierw magazyn, później sortownia, następnie wielokilometrowa podróż w samochodzie dostawczym.…
Nieodłącznym elementem handlu internetowego jest dostawa towaru i koszty z tym związane. Pojawiają się one nie tylko w momencie konieczności dostarczenia zamówionego towaru…
Okres świąteczno-noworoczny to już tradycyjnie moment, kiedy podejmujemy szereg postanowień związanych z naszym życiem prywatnym i zawodowym. Najczęściej kończy się na tym, że…
Gdy Jeff Bezos ogłosił wprowadzenie programu Amazon Prime w lutym 2005 roku, został wyszydzony. Dziś to przedsięwzięcie jest uważane za punkt wyjścia do…
Okres świątecznej gorączki oraz kupowania prezentów na ostatnią chwilę już za nami. Czy Twój sklep poradził sobie w czasie wzmożonych zamówień? Jak wielu…
Prowadzisz własny sklep internetowy i czasami wydaje Ci się, że nikt Cię nie rozumie, kiedy targają tobą silne, trudne do zidentyfikowania emocje? My…
Podsumowując miniony rok, niewątpliwie mogę stwierdzić, że był to najbardziej intensywny rok w całej historii naszej spółki. Przyniósł wiele istotnych zmian w projektach…
Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś po tej drugiej stronie i chcesz coś kupić w sklepie internetowym. Okazuje się jednak, że jedyną opcją…
Uruchamiasz swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz wprowadzić zmiany w już istniejącym? Zastanawiasz się, czy podejmowane kroki okażą się skuteczne? Monitorowanie właściwych wskaźników, to…
Wchodzisz do sklepu i natrafiasz na pytający wzrok sprzedawcy mówiący „czego on znowu chce?”. Zadajesz pytanie i zostajesz zbyty półsłówkami. Chcesz kupić produkt,…