Podsumowując miniony rok, niewątpliwie mogę stwierdzić, że był to najbardziej intensywny rok w całej historii naszej spółki. Przyniósł wiele istotnych zmian w projektach…
Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś po tej drugiej stronie i chcesz coś kupić w sklepie internetowym. Okazuje się jednak, że jedyną opcją…
Uruchamiasz swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz wprowadzić zmiany w już istniejącym? Zastanawiasz się, czy podejmowane kroki okażą się skuteczne? Monitorowanie właściwych wskaźników, to…
Wchodzisz do sklepu i natrafiasz na pytający wzrok sprzedawcy mówiący „czego on znowu chce?”. Zadajesz pytanie i zostajesz zbyty półsłówkami. Chcesz kupić produkt,…
Krok po kroku, nieubłaganie zbliża się mocno emocjonujący dla wszystkich okres świąteczny. Może się wydawać, że jest to czas pięknych emocji, odpoczynku i…
Pierwsze kroki w każdej nowej dla nas dziedzinie nie należą do najłatwiejszych. Szczególnie jeśli nie mamy obok nikogo, kto mógłby służyć nam dobrą…
Czasy, kiedy w e-handlu konkurowało się głównie ceną produktu, minęły bezpowrotnie. Dziś na decyzję zakupową wpływa szereg dodatkowych elementów, szczególnie czas i koszt…
Okres wzmożonych zakupów przedświątecznych w zasadzie już się zaczął, więc jeżeli do tej pory nie zaplanowałeś działań optymalizujących, może okazać się, że za…
Wciąż słyszysz, że ilu klientów, tyle powodów porzucenia koszyka zakupowego? A rozwiązanie tych problemów wydaje Ci się niemożliwe? Prawda jest taka, że z…
Klienci podłączeni stale do internetu, personalizowane oferty, inteligentne przymierzalnie, płatność na podstawie rozpoznania twarzy i dostawa tego samego dnia - jak kształtuje się…