E-commerce

Jak sprawić, żeby wściekły klient stał się ambasadorem Twojego sklepu?

Okres świątecznej gorączki oraz kupowania prezentów na ostatnią chwilę już za nami. Czy Twój sklep poradził sobie w czasie wzmożonych zamówień? Jak wielu…

E-commerce

7 sytuacji, które zrozumie tylko osoba pracująca w e-commerce

Prowadzisz własny sklep internetowy i czasami wydaje Ci się, że nikt Cię nie rozumie, kiedy targają tobą silne, trudne do zidentyfikowania emocje? My…

Co nowego?

Za nami przełomowy rok

Podsumowując miniony rok, niewątpliwie mogę stwierdzić, że był to najbardziej intensywny rok w całej historii naszej spółki. Przyniósł wiele istotnych zmian w projektach…

E-commerce

Dlaczego nie możesz polegać tylko na jeden firmie kurierskiej?

Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś po tej drugiej stronie i chcesz coś kupić w sklepie internetowym. Okazuje się jednak, że jedyną opcją…

Nowoczesna logistyka

10 trików pomocnych w optymalizacji logistyki w e-sklepie. Infografika

Uruchamiasz swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz wprowadzić zmiany w już istniejącym? Zastanawiasz się, czy podejmowane kroki okażą się skuteczne? Monitorowanie właściwych wskaźników, to…

E-commerce

Czy chciałbyś być klientem własnego sklepu internetowego?

Wchodzisz do sklepu i natrafiasz na pytający wzrok sprzedawcy mówiący „czego on znowu chce?”. Zadajesz pytanie i zostajesz zbyty półsłówkami. Chcesz kupić produkt,…

Nowoczesna logistyka

Kurierskie sposoby na świąteczny szczyt paczkowy – jak to robi DPD?

Krok po kroku, nieubłaganie zbliża się mocno emocjonujący dla wszystkich okres świąteczny. Może się wydawać, że jest to czas pięknych emocji, odpoczynku i…

E-commerce

Jak wybrać firmę kurierską do sklepu internetowego?

Pierwsze kroki w każdej nowej dla nas dziedzinie nie należą do najłatwiejszych. Szczególnie jeśli nie mamy obok nikogo, kto mógłby służyć nam dobrą…

E-commerce

Ile klient chce czekać na przesyłkę i dlaczego tak krótko?

Czasy, kiedy w e-handlu konkurowało się głównie ceną produktu, minęły bezpowrotnie. Dziś na decyzję zakupową wpływa szereg dodatkowych elementów, szczególnie czas i koszt…

E-commerce

Jak przygotować sklep na gwałtowny wzrost sprzedaży w okresie świątecznym?

Okres wzmożonych zakupów przedświątecznych w zasadzie już się zaczął, więc jeżeli do tej pory nie zaplanowałeś działań optymalizujących, może okazać się, że za…