E-commerce

Jak opakowanie wpływa na postrzeganie e-sklepu przez klienta?

Każdy zakupiony online produkt przemierza bardzo długą drogę, zanim trafi do rąk zamawiającego. Najpierw magazyn, później sortownia, następnie wielokilometrowa podróż w samochodzie dostawczym.…

Porady

Koszty transportu a prawo. Przewodnik po logistyce, część 3

Nieodłącznym elementem handlu internetowego jest dostawa towaru i koszty z tym związane. Pojawiają się one nie tylko w momencie konieczności dostarczenia zamówionego towaru…

Co nowego?

Niech jeden przyświeca nam cel – noworoczne postanowienie biznesowe

Okres świąteczno-noworoczny to już tradycyjnie moment, kiedy podejmujemy szereg postanowień związanych z naszym życiem prywatnym i zawodowym. Najczęściej kończy się na tym, że…

Nowoczesna logistyka

Jak robią to najwięksi? Same day delivery na przykładzie Amazona

Gdy Jeff Bezos ogłosił wprowadzenie programu Amazon Prime w lutym 2005 roku, został wyszydzony. Dziś to przedsięwzięcie jest uważane za punkt wyjścia do…

E-commerce

Jak sprawić, żeby wściekły klient stał się ambasadorem Twojego sklepu?

Okres świątecznej gorączki oraz kupowania prezentów na ostatnią chwilę już za nami. Czy Twój sklep poradził sobie w czasie wzmożonych zamówień? Jak wielu…

E-commerce

7 sytuacji, które zrozumie tylko osoba pracująca w e-commerce

Prowadzisz własny sklep internetowy i czasami wydaje Ci się, że nikt Cię nie rozumie, kiedy targają tobą silne, trudne do zidentyfikowania emocje? My…

Co nowego?

Za nami przełomowy rok

Podsumowując miniony rok, niewątpliwie mogę stwierdzić, że był to najbardziej intensywny rok w całej historii naszej spółki. Przyniósł wiele istotnych zmian w projektach…

E-commerce

Dlaczego nie możesz polegać tylko na jeden firmie kurierskiej?

Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś po tej drugiej stronie i chcesz coś kupić w sklepie internetowym. Okazuje się jednak, że jedyną opcją…

Nowoczesna logistyka

10 trików pomocnych w optymalizacji logistyki w e-sklepie. Infografika

Uruchamiasz swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz wprowadzić zmiany w już istniejącym? Zastanawiasz się, czy podejmowane kroki okażą się skuteczne? Monitorowanie właściwych wskaźników, to…

E-commerce

Czy chciałbyś być klientem własnego sklepu internetowego?

Wchodzisz do sklepu i natrafiasz na pytający wzrok sprzedawcy mówiący „czego on znowu chce?”. Zadajesz pytanie i zostajesz zbyty półsłówkami. Chcesz kupić produkt,…