Uruchamiasz swój pierwszy sklep internetowy? Chcesz wprowadzić zmiany w już istniejącym? Zastanawiasz się, czy podejmowane kroki okażą się skuteczne? Monitorowanie właściwych wskaźników, to…
Wchodzisz do sklepu i natrafiasz na pytający wzrok sprzedawcy mówiący „czego on znowu chce?”. Zadajesz pytanie i zostajesz zbyty półsłówkami. Chcesz kupić produkt,…
Krok po kroku, nieubłaganie zbliża się mocno emocjonujący dla wszystkich okres świąteczny. Może się wydawać, że jest to czas pięknych emocji, odpoczynku i…
Pierwsze kroki w każdej nowej dla nas dziedzinie nie należą do najłatwiejszych. Szczególnie jeśli nie mamy obok nikogo, kto mógłby służyć nam dobrą…
Czasy, kiedy w e-handlu konkurowało się głównie ceną produktu, minęły bezpowrotnie. Dziś na decyzję zakupową wpływa szereg dodatkowych elementów, szczególnie czas i koszt…
Okres wzmożonych zakupów przedświątecznych w zasadzie już się zaczął, więc jeżeli do tej pory nie zaplanowałeś działań optymalizujących, może okazać się, że za…
Wciąż słyszysz, że ilu klientów, tyle powodów porzucenia koszyka zakupowego? A rozwiązanie tych problemów wydaje Ci się niemożliwe? Prawda jest taka, że z…
Klienci podłączeni stale do internetu, personalizowane oferty, inteligentne przymierzalnie, płatność na podstawie rozpoznania twarzy i dostawa tego samego dnia - jak kształtuje się…
Z początkiem września została ogłoszona lista nominowanych firm w trzynastu kategoriach konkursowych tegorocznej edycji Ekomersy 2015. Jak co roku akcji przyświeca idea wyłonienia…
W Polsce spośród 21 mln internautów 17 mln odwiedza serwisy e-commerce, a 12 mln e-sklepy. 70% decyduje się na pierwszy zakup, kierując się…