W poprzednich cyklach artykułu omówiłam krótko trzy sposoby na ułatwienie zakupów online. W pierwszym z nich pisałam o usability,…
W świecie e-handlu dużo się dzieje. To branża, która bardzo dynamicznie się rozwija, codziennie pojawia się wiele informacji o…
Zbieranie zamówień, kompletowanie produktów do wysyłki, zamawianie kurierów, intensywne działania reklamowe, analiza danych, optymalizacja kluczowych procesów, poprawa usability i…
Błyskawiczny rozwój sektora e-handlu to zjawisko, o którym często mówi się tylko z perspektywy konsumenta: ustandaryzowanie praw kupujących, zdrowa…
Responsywna strona www czy może od razu aplikacja mobilna? To pytanie zada sobie w najbliższej przyszłości prawdopodobnie każdy właściciel…
W poprzednich cyklach artykułu przedstawiłam krótko dwa sposoby na na ułatwienie klientom zakupów online. Pisałam o usability i jego…
W zeszłym tygodniu rozpoczęłam cykl pięciu krótkich artykułów o sposobach na ułatwienie klientowi zakupów online. W pierwszym tekście pisałam o usability,…
Szacuje się, że liczba polskich sklepów internetowych waha się obecnie między 15 a 20 tys. i niektórzy oceniają, że…
Składanie reklamacji chyba nikomu nie kojarzy się z czymś przyjemnym. Nie dość, że jest konsekwencją usługi kurierskiej, z której…
Komunikacja posprzedażowa, obok sprawnej dostawy, jest jednym z kluczowych elementów decydujących o tym, czy klient zostanie z nami na…