27 września 2016 - zapisz koniecznie tę datę w kalendarzu. Właśnie wtedy spotykamy się na Stadionie Narodowym w Warszawie, na pierwszej, organizowanej przez…
W poprzednich cyklach artykułu krótko opisałam cztery sposoby, które mogą ułatwić klientowi zakupy online. Zaczynałam od omówienia usability oraz wspomniałam, jak ono wpływa…
W jednym z poprzednich artykułów pisałam o tym, jak można zautomatyzować obsługę posprzedażową e-sklepu. Wspominałam wtedy m.in. o takich kwestiach jak szybkie płatności,…
Każdy biznes jest inny i każdy ma swoją indywidualną opowieść. Niektóre są bardzo pouczające i inspirujące, niektóre trochę mniej. My mamy to szczęście,…
W poprzednich cyklach artykułu omówiłam krótko trzy sposoby na ułatwienie zakupów online. W pierwszym z nich pisałam o usability, dlaczego jest ono tak…
W świecie e-handlu dużo się dzieje. To branża, która bardzo dynamicznie się rozwija, codziennie pojawia się wiele informacji o ciekawych rozwiązaniach, nowych gadżetach…
Zbieranie zamówień, kompletowanie produktów do wysyłki, zamawianie kurierów, intensywne działania reklamowe, analiza danych, optymalizacja kluczowych procesów, poprawa usability i user experience... to codzienność…
Błyskawiczny rozwój sektora e-handlu to zjawisko, o którym często mówi się tylko z perspektywy konsumenta: ustandaryzowanie praw kupujących, zdrowa konkurencja, rosnąca gama produktów,…
Responsywna strona www czy może od razu aplikacja mobilna? To pytanie zada sobie w najbliższej przyszłości prawdopodobnie każdy właściciel sklepu internetowego. Nie czas…
W poprzednich cyklach artykułu przedstawiłam krótko dwa sposoby na na ułatwienie klientom zakupów online. Pisałam o usability i jego wpływie na zachowania klientów…