Ostatnia aktualizacja artykułu 2023/10/26
Wiesz, że w naszym Panelu klienta czekają na Ciebie kolejny zmiany? Na głównej stronie znajdziesz swoje centrum powiadomień, dzięki czemu nie przegapisz żadnej ważnej informacji. Dodaliśmy także zakładkę „Raporty”, w której możesz śledzić dane o wysłanych przesyłkach, sprawdzać średnie czasy doręczeń czy realizowane pobrania. Przekonaj się, co znajdziesz w swoim odświeżonym Panelu klienta.
Spis treści
Strefa powiadomień — bądź na bieżąco
Strefa powiadomień to przestrzeń na stronie głównej Panelu klienta, gdzie widoczne będą najważniejsze powiadomienia związane z Twoim kontem. To w tym miejscu znajdziesz informacje o zmianach dotyczących działania naszego serwisu czy alerty o niedokończonych procesach. Dzięki powiadomieniom możesz bez problemu śledzić:
- Ważne informacje — w tym miejscu znajdziesz powiadomienia o istotnych wydarzenia i nagłych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację transportu lub proces składania zamówienia. Zobaczysz tu także komunikaty firm kurierskich, alerty o niedokończonych przez Ciebie procesach oraz powiadomienia od naszego Biura Obsługi Klienta.
- Aktualności i nowości — nie przegapisz żadnych ważnych informacji z naszego serwisu. Będziesz na bieżąco z nowościami i zmianami, które mogą mieć wpływ na Twoją działalność.
- Planowane zmiany w cennikach — tu znajdziesz informacje o zbliżających się zmianach w cennikach przewoźników, o czym poinformujemy Cię z wyprzedzeniem.
- Dostępność usług kurierskich — w tej sekcji sprawdzisz, czy aktualnie nie obserwujemy utrudnień technicznych w procesie zamawiania przesyłek u dostępnych przewoźników.
Raporty — Twoje narzędzie analityczne
Zakładka „Raporty” to miejsce, w którym znajdziesz istotne statystyki dotyczące Twoich zamówień w naszym serwisie. Dzięki tym danym masz szybki i wygodny dostęp do wielu przydatnych informacji. Co znajdziesz w tej zakładce?
- Statystyki przesyłek — możesz sprawdzić, jak wiele przesyłek wysyłasz przez nasz serwis lub z usług którego przewoźnika korzystasz najczęściej.
- Średnie czasy doręczeń przesyłek — chcemy dać Ci pełny obraz tego, jak szybko Twoje przesyłki docierają do odbiorców. Dane dotyczące średnich czasów doręczeń pozwolą Ci analizować efektywność dostaw i dostosować swoje strategie logistyczne.
- Raporty z pobrań — możesz śledzić dane dotyczące przesyłek pobraniowych i tworzyć z nich raporty, pobierając plik CSV. Na bieżąco monitorować etapy rozliczenia pobrania — które kwoty zostały już przekazane na Twój rachunek bankowy, a które oczekują na wypłatę, ponieważ przesyłki za pobraniem są jeszcze w drodze.
Chcemy rozwijać możliwości korzystania z danych dotyczących przesyłek, aby udostępnić Ci jeszcze więcej informacji, bez konieczności sięgania po inne narzędzia analityczne.
Korzyści z nowych zmian
Zmiany, które wprowadziliśmy, pozwolą Ci być na bieżąco z ważnymi informacjami i uniknąć niespodziewanych sytuacji. Zarówno panel powiadomień, jak i nowa zakładka “Raporty”, będą pomocne w prowadzeniu biznesu, ponieważ zawarte w nich dane dają możliwość usprawnienia działania swojego e-commerce w obszarze logistyki.
Ostatecznie celem wprowadzenia zmian jest zapewnienie Ci jeszcze lepszego doświadczenia związanego z korzystaniem z naszych usług. Dziękujemy, że jesteś z nami i mamy nadzieję, że te nowości okażą się dla Ciebie wartościowe. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta.