Ostatnia aktualizacja artykułu 2024/07/04

W formularzu dodawania przesyłki uruchomiliśmy nową funkcjonalność, która znacznie ułatwi Ci składanie zamówień. “Wysyłka do wielu odbiorców” to narzędzie, które usprawni obsługę sklepu, pomoże w realizacji działań marketingowych i znacznie przyspieszy proces zamawiania, jeśli nadajesz wiele takich samych przesyłek. Jeszcze przed publikacją niniejszego artykułu z narzędzia skorzystało z powodzeniem wielu naszych Klientów, zatem i Ty sprawdź, jak możesz je wykorzystać w swoim biznesie.

Dlaczego wprowadzamy wysyłkę seryjną?

Wielu naszych Klientów regularnie składa zamówienia, które różnią się tylko odbiorcami. Oznacza to, że podczas zamawiania swoich przesyłek uzupełniają w formularzu w kółko te same dane. Postanowiliśmy ograniczyć liczbę powtarzalnych czynności, aby skrócić i ułatwić seryjne nadawanie takich samych przesyłek. Wdrożyliśmy całkowicie darmowe rozwiązanie, z którego mogą korzystać zarówno firmy, sklepy internetowe jak i Klienci, którzy wyłącznie okazjonalnie nadają identyczne przesyłki do większej liczby odbiorców.  

Dlaczego warto skorzystać z wysyłki do wielu odbiorców?

  • Wygodne uzupełnienie danych — wystarczy pobrać przygotowany przez nas wzór pliku, uzupełnić go danymi odbiorców i wgrać do formularza dodawania przesyłki. Jeśli wolisz tradycyjny sposób uzupełniania danych odbiorców, możesz dodawać ich pojedynczo, np. z książki adresowej.
  • Usprawniona komunikacja marketingowa i handlowa — wysyłka do wielu odbiorców ułatwia realizację takich kampanii i dotarcie do swoich klientów w efektywny sposób np. przy wysyłce kart okolicznościowych czy firmowych upominków. 
  • Intuicyjne i darmowe narzędzie — wysyłka do wielu odbiorców pozwala w prosty sposób utworzyć identyczne przesyłki podczas jednorazowego wypełniania formularzu zamawiania. Wszystkich odbiorców dodasz tak, jak Ci wygodnie — wgrywając plik lub uzupełniając ich dane pojedynczo. 
  • Wysyłka do wielu odbiorców — uzupełniając formularz zamawiania, możesz w nim wskazać nawet 300 różnych odbiorców.
  • Dostępny każdy rodzaj przesyłki — niezależnie od tego, czy masz do nadania paczkę, kopertę czy paletę, wysyłka do wielu odbiorców jest dostępna dla każdego rodzaju przesyłki. 
  • Duży wybór firm kurierskich — masz aż 12 firm kurierskich do wyboru, dzięki czemu na pewno znajdziesz ofertę dla siebie.

Jak skorzystać z wysyłki seryjnej?

  1. Zakładasz konto lub logujesz się do panelu klienta Furgonetki.
  2. Wypełnianie formularza dodawania przesyłki zaczynasz od podania parametrów przesyłki — skoro wszystkie przesyłki są takie same, ich wagę i wymiary uzupełniasz tylko raz. 
  3. W sekcji Doręczenie wskazujesz sposób doręczenia przesyłki, a następnie zaznaczasz opcję “Wielu odbiorców”. Teraz wygodnie przesyłasz plik z danymi odbiorców lub dodajesz ich pojedynczo. 
  4. Dodani przez Ciebie odbiorcy stworzą listę, na której możesz edytować dane poszczególnych odbiorców, usunąć ich z listy, a także dodać nowych. 
  5. Na koniec wybierasz przewoźnika, który zajmie się transportem wszystkich zamawianych właśnie przesyłek. Prezentowane ceny przedstawiają łączny koszt dostawy do wszystkich odbiorców widniejących w zamówieniu.
  6. Aby zarejestrować i opłacić zamówienie, przejdź do podsumowania i płatności. Zamówienie możesz także zapisać do późniejszego wysłania — znajdziesz je w zakładce “Do wysłania”, gdzie możesz dokończyć zamawianie tak samo, jak gdyby była to pojedyncza przesyłka. 
  7. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz niezbędne dokumenty przewozowe do wydrukowania. Jeśli podczas składania zamówienia wybrana została opcja “Nie chcę drukować”, wszystkie przesyłki nadasz bez konieczności samodzielnego drukowania etykiet. 
  8. Teraz wystarczy przekazać przesyłki do transportu, zgodnie ze wskazanym w zamówieniu sposobem ich nadania.

Podsumowanie

Wysyłka seryjna do wielu odbiorców to narzędzie, które usprawni Twoje działania i pomoże zaoszczędzić czas. Nie czekaj i wypróbuj nową funkcjonalność już dziś! Przekonaj się, jak może pomóc w planowaniu i realizacji sprzedaży, działań marketingowych, handlowych czy PR-owych.