Mamy dla Was dobrą wiadomość – nasza oferta usług kurierskich pojawiła się na Allegro ?.  Jeśli jesteś sprzedawcą internetowym i oferujesz produkty za pośrednictwem najpopularniejszej w Polsce platformy zakupowej, to możesz wysyłać zamówienia do swoich klientów zamawiając kuriera z naszej oferty wprost z panelu Allegro.

Nasza oferta kurierska dostępna na Allegro

Takimi informacjami lubimy się z Wami dzielić – rozpoczęliśmy współpracę z Allegro ?. Platforma Allegro zintegrowała się z naszym systemem i dzięki temu, udostępniliśmy dla każdego sprzedającego tam użytkownika możliwość skorzystania z naszych usług. Oznacza to, że każdy sprzedany na Allegro produkt można nadać do klienta zamawiając kuriera z naszej oferty i po naszych cenach. Najwygodniejsze jest to, że cały proces nadawania paczki odbywa się w panelu platformy, co znacznie upraszcza jej wysyłkę i oszczędza czas.

W chwili obecnej udostępniliśmy tam możliwość skorzystania z oferty 3 firm kurierskich. Są to: DPD, FedEX i UPS. Jednak to dopiero początek i z biegiem czasu nastawiamy się na rozszerzenie jej o kolejnych przewoźników, z którymi współpracujemy. To, co ważne przesyłki te realizowane są w systemie door to door, czyli dostawa następuje bezpośrednio z adresu nadawcy paczki pod adres odbiorcy.

Allegro od jakiegoś czasu bardzo stawia na rozwój logistyki. Tylko w czerwcu tego roku, poprzez współpracę z takimi operatorami jak Poczta Polska, UPS czy RUCH, rozszerzyło swoją sieć punktów odbioru zamówień do 15 tysięcy lokalizacji w całej Polsce, a do końca roku chce ich mieć aż 20 tysięcy. Cieszy nas zatem fakt, że staliśmy się jednym z partnerów Allegro w tym sektorze. Dzięki integracji z naszym serwisem, sprzedawcy platformy otrzymali od razu dostęp do zróżnicowanej i konkurencyjnej cenowo oferty przesyłek kurierskich. Jest to dla nich o tyle korzystne, że nie od dziś wiadomo, że e-klienci lubią mieć wybór i cenią sobie tych sprzedawców, którzy udostępniają więcej niż jedną formę dostawy. Dodatkowo tegoroczny raport Gemius pokazał, że dostawa zakupów online przez kuriera jest wciąż najpopularniejsza. Decyduje się na nią aż 75% polskich e-klientów.

Jak zamówić kuriera z naszej oferty w panelu Allegro?

Jeśli sprzedajesz na Allegro i chciałbyś skorzystać z naszej oferty, to zamówienie kuriera zajmie Ci dosłownie kilka minut. Zrobisz to w kilku prostych krokach. Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Allegro i przejdziesz do zakładki “Moja Sprzedaż”, a następnie wejdziesz w “Zamówienia”. Tam w opcjach zamówienia, które chciałbyś wysłać, musisz wybrać “Nadaj przesyłkę kurierem”.

Jak zamówić kuriera z oferty Furgonetka.pl na Allegro?

Źródło: Allegro.pl

Następnie należy wypełnić prosty formularz zamówienia, w którym trzeba określić rodzaj przesyłki, podać jej parametry i wybrać firmę kurierską, która zrealizuje Twoje zlecenie. Możesz tam także zaznaczyć ewentualne usługi dodatkowe oraz wskazać termin, w którym przesyłka ma zostać od Ciebie odebrana.

Jak nadać paczkę z oferty Furgonetka.pl na Allegro?

Źródło: Allegro.pl

Po wypełnieniu formularza, przejdziesz do podsumowania zamówienia, gdzie otrzymasz wszystkie informacje o swoim zleceniu oraz jego końcowy koszt. Jeśli podane tam dane są poprawne, to wystarczy tylko zaakceptować regulamin przewoźnika, kliknąć w “Nadaj przesyłkę” i przejść do płatności.

Jak nadać przesyłkę z Furgonetka.pl na Allegro?

Źródło: Allegro.pl

Jak zamówić przesyłkę z oferty Furgonetka.pl na Allegro?

Źródło: Allegro.pl

Po opłaceniu przesyłki, system wygeneruje dokumenty przewozowe, które należy wydrukować i dołączyć do paczki, a Tobie pozostaje już tylko poczekać na kuriera ?. 

Podsumowując

Jeśli zatem jesteś sprzedawcą na Allegro, to zachęcamy Cię do wypróbowania opcji “Nadaj przesyłkę kurierem” i skorzystania z naszej oferty. Dlaczego warto to zrobić? Masz od razu dostęp do oferty kilku kurierów w jednym miejscu, po konkurencyjnych cenach. Cały proces zamówienia odbywa się w panelu Allegro, co jest bardzo wygodnie i oszczędza Twój czas. I przede wszystkim masz możliwość zaoferowania swojemu klientowi kilku dodatkowych opcji dostawy. To bardzo ważne, bo polscy e-klienci są coraz bardziej świadomi i aż 58% z nich wskazuje, że czynnikiem motywującym ich do robienia zakupów online jest właśnie możliwość wyboru spośród wielu sposobów dostarczenia lub odbioru ich zamówień.

Źródło zdjęcia głównego: Depositphotos