Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/18
W zeszłym miesiącu rozpoczęliśmy nowy cykl artykułów, w którym nasi klienci opowiadają nam historie związane z ich codzienną pracą. Każdemu z nich zadajemy te same pytania, ale odpowiedzi są już całkowicie inne i to właśnie one są największą wartością tego cyklu. Fajnie jest słuchać o ich doświadczeniach, uczyć się od nich i przekazywać je dalej w świat. 😉 Dziś chcemy wam zaprezentować rozmowę z Anetą Wawrzyniak z Grupy Raben.
Spis treści
Marta Komar: W jakiej branży działa Twój biznes?
Aneta Wawrzyniak: W skrócie, Raben e-Commerce to kompleksowa usługa logistyczna, która jest przeznaczona dla dużych i małych e-sklepów, które chcą usprawnić procesy związane z magazynowaniem oraz wysyłką paczek. Oferujemy im tzw. fulfilment, który obejmuje cały proces wysyłki do Klienta, począwszy od momentu sprzedaży – przechowywanie towaru i kompletowanie zamówień po wysyłkę kurierem i obsługę reklamacji i zwrotów. Sprzedawca w zasadzie musi się postarać jedynie o sprzedaż, reszta jest po naszej stronie.
Nasz pięciolatek, bo tyle lat sobie liczy produkt, rozwija się razem ze mną. Obecnie ma on, coraz szersze spektrum zastosowania również poza e-commerce. Dzieje się tak, ponieważ z punktu widzenia logistyki, proces magazynowy jest bardzo podobny także w przypadku obsługi materiałów reklamowych (POS), programów lojalnościowych, boksów subskrypcyjnych i obsługi wszystkich innych firm sprzedających bezpośrednio. Mogę się pochwalić, że w tym momencie wdrażam kilku Klientów. Branże, które królują w e-commerce, to głównie suplementy diety i akcesoria gospodarstwa domowego.
MK: W jaki sposób wyróżniacie się wśród innych, podobnych biznesów i czy klienci was za to doceniają? Czym chcielibyście się pochwalić?
AW:Potrafimy działać szybko, podejmować jednoznaczne decyzje i stawiamy na otwartość w rozmowach i oferowanych rozwiązaniach, nie tylko w kontekście dobrych praktyk magazynowych. Klienci, zarówno na etapie przedsprzedażowym, jak i na etapie implementacji projektów, cieszą się z dobrej komunikacji z nami i podkreślają, że jest „chemia”. 😉
MK: Jaki był główny problem, który udało się Wam rozwiązać z pomocą naszego softu? W jaki sposób?
AW: Wasz soft pomógł nam, bez angażowania wewnętrznych zasobów, w szczytowym okresie pomnażania projektów, przejść przez integracje informatyczne bezboleśnie, szybko i skutecznie. Umożliwiło to połączenie pomiędzy systemami magazynowymi, a dowolną firmą spedycyjną. Dzięki temu mamy gotowy zestaw integracji wszystkich kanałów dystrybucji, potrzebnych konkretnym Klientom, które możemy dowolnie modyfikować. W praktyce oznacza to, że żadna integracja IT dla naszych Klientów już nie powinna nas zaskoczyć, pomimo tego, że klienci czasami stawiają nam wysokie wymagania.
MK: Jaka jest Twoim zdaniem najbardziej przydatna funkcja FurgonetkaBiznes?
AW: Zdecydowanie jest to czytelność i intuicyjność waszego narzędzia oraz transparentność działania. Korzystanie z niego nie powinno sprawiać problemu, nawet mniej zaawansowanym użytkownikom. Doceniam także dobry kontakt z waszymi pracownikami oraz otwartość i gotowość do pomocy, choćby Waszych programistów. Są to przekonujące argumenty za tym, żeby korzystać z outsourcingu wyspecjalizowanych firm. To dobra droga dla każdego biznesu, który chce się rozwijać.
Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com