Ostatnia aktualizacja artykułu 2024/01/18
Kolejna platforma e-commerce jest już dostępna na Furgonetka.pl. Dzięki integracji z Sellasist jeszcze bardziej usprawnisz swoje procesy logistyczne i zadbasz o to, by łatwo tworzyć przesyłki do zamówień z różnych źródeł sprzedaży.
Jak dodać Sellasist do źródeł sprzedaży na Furgonetka?
Jeżeli chcesz połączyć Sellasist z Furgonetką i ułatwić sobie obsługę zamówień, poniżej przedstawiamy kroki do zintegrowania.
Krok 1: Logowanie do Panelu Administracyjnego Sellasist
Zacznij od zalogowania się do panelu administracyjnego Sellasist.
Krok 2: Dodawanie Klucza API
Przejdź do sekcji „Integracje” → „Klucze API” i dodaj nowy klucz.Ten klucz będzie Ci potrzebny w dalszych krokach.
Krok 3: Logowanie do Furgonetka.pl
Przejdź do serwisu Furgonetka.pl, rozwiń dodatkowe menu, klikając w swoje dane, a następnie wybierz opcję „Ustawienia”. Po lewej stronie wybierz „Sklepy” i kliknij „Skonfiguruj sklep”. Wybierz Sellasist z listy integracji i wprowadź wymagane dane, takie jak nazwa wyświetlana, nazwę konta i klucz API.
Krok 4: Importowanie Zamówień
Dodane źródło Sellasist pozwoli na import zamówień do serwisu Furgonetka.pl w ciągu kilku minut. Zamówienia będą widoczne w zakładce „Sprzedaż”.
Integracja Sellasist w Furgonetce
Wprowadzenie Sellasist do Furgonetki.pl to krok, który usprawni zarządzanie zamówieniami w Twoim sklepie. Proces integracji zajmie zaledwie kilka minut, a zyskasz wiele korzyści, które przełożą się na łatwiejsze prowadzenie biznesu. Dzięki tej integracji automatyzujesz generowanie dokumentów przewozowych i skracasz czas wysyłki przesyłek do klientów, co podnosi jakość obsługi.
Wszystkie informacje o wysyłanych paczkach są teraz łatwo dostępne w jednym miejscu, nawet jeśli prowadzisz sprzedaż na różnych platformach. To pozwala na skuteczne monitorowanie procesu i szybką reakcję na ewentualne problemy. Dzięki narzędziom i raportom z danymi dotyczącymi wysyłanych paczek możesz zoptymalizować proces wysyłki zamówień do klientów, podejmować lepsze decyzje biznesowe i podwyższać standard obsługi klienta.