Ostatnia aktualizacja artykułu 2022/01/31
Jak sprzedawać w Messengerze? Jak rozpieścić chińskich konsumentów? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy e-book “Jak dotrzymać tempa klientom i skutecznie sprzedawać w internecie w 2021 roku?” od “Marketer+”, w którym i my dzielimy się wiedzą. W jednym z artykułów wyjaśniamy, dlaczego przesyłki kurierskie są ważnym elementem customer experience.
Spis treści
Furgonetka radzi, jak zadbać o dostawy w e-sklepie
Jeszcze ciepły e-book przygotowany przez redakcje “Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” to zbiór dobrych praktyk i podpowiedzi ekspertów, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż online. Jako Furgonetka również dołączyliśmy do projektu, by podzielić się wskazówkami w temacie opakowań i logistyki.
Przygotowaliśmy gościnny wpis “Przesyłki kurierskie ważnym elementem customer experience”, w którym podkreślamy istotę dobrze zaplanowanych dostaw w sklepach internetowych. Dlaczego naszym zdaniem to ważny temat?
W czasach dużej konkurencji na rynku, aby przyciągnąć nowych klientów, nie wystarczą już tylko atrakcyjne ceny. Trzeba zatroszczyć się również o customer experience, czyli o sumę wszystkich wrażeń, które klient odnosi na każdym etapie realizacji zakupów i w kontakcie ze sprzedawcą.
Dostawy i zwroty produktów w customer experience
Bardzo ważnymi elementami budowania pozytywnych doświadczeń konsumenta są dostawy i zwroty produktów. Warto sprawić, aby cały proces aż do momentu dostarczenia przesyłki do rąk klienta, a czasem nawet do etapu zwrotu lub reklamacji, był w 100% satysfakcjonujący.
Z artykułu Furgonetka w najnowszym e-booku dowiesz się m.in.:
- jak wybrać partnera logistycznego
- jakie rozwiązania logistyczne wprowadzić, aby wyprzedzić konkurencję
- jak zoptymalizować proces dostawy w sklepie online
- jak ułatwić klientom odbiór przesyłek
W naszym gościnnym wpisie znajdziesz nie tylko w przydatne wskazówki, ale także gotowe rozwiązania, które możesz od ręki wdrożyć w swoim sklepie internetowym. Być może dzięki temu łatwiej wyróżnisz się na tle innych sklepów internetowych i sprostasz oczekiwaniom rosnącej grupy klientów.
Jak skutecznie sprzedawać w internecie w 2021 roku?
E-book od “Marketer+” zawiera ponad 200 stron praktycznej wiedzy od doświadczonych ekspertów z branży e-commerce i nie tylko. Wydawnictwo zostało podzielone na 8 sekcji, które podejmują choćby takie tematy jak: dochodowa branża e-commerce, skuteczne marketing i PR, sprzedaż na marketplace’ach czy płatności.
Przedstawiciele marek i sklepów internetowych poruszają kwestie, m.in.:
- Jak liderzy polskiego e-commerce pracują na swoje pozycje w Google?
- Jak zwiększyć efektywność sprzedaży dzięki automatyzacji marketingu?
- Jak wdrożyć płatności cykliczne w e-commerce?
- Jak opakowania wpływają na doświadczenie zakupowe?
… i wiele innych.
Pandemia bardzo mocno wpłynęła na obraz konsumenta i handlu, prężnie rozkręcając machinę digitalizacji. 2020 rok był przełomowy dla całej branży e-commerce. Aż 30% Polaków zwiększyło częstotliwość robionych zakupów, a 34% po raz pierwszy kupiło produkty z zupełnie nowych kategorii.
Zaglądając do najnowszego e-booka, poznasz odpowiedzi na to, jak sprostać nowym wyzwaniom i zdobywać przewagę konkurencyjną na tle innych e-sklepów, mimo wciąż zmieniających się okoliczności.
Źródło zdjęcia głównego: Adobe Stock