Price list - send more, pay less

Do you send more than 10 packages per month?

Contact us and let's talk about lower prices
Nadaj przesyłkę

No price list or inactive price list

Chcesz nadawać regularnie paczki?

Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.

The administrator of your personal data is Furgonetka sp. z o.o. sp.k. with its registered office in Warsaw (address of the registered office and address for correspondence: al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warsaw). The administrator has appointed a Data Protection Officer who can be contacted at iod@furgonetka.pl. Personal data is processed on the basis of art. 10 sec. 1 of the Act on the provision of electronic services and art. 172 sec. 1 of the Telecommunications Law for marketing purposes, in accordance with the scope of the consent granted and art. 6 sec. 1 point f of the GDPR for the purpose of correspondence and response to your inquiry. Personal data is processed for the period necessary for a given correspondence, no longer than 3 years from its completion, and in the case of marketing purposes - at the latest until you withdraw your consent. The data may be made available to entities providing services to the Van and bodies authorized to receive them. You have the right to request access to personal data, rectification, deletion or limitation of processing; to object to the processing, as well as the right to transfer data; lodge a complaint with the Data Protection Office. You have the right to withdraw your consent at any time, without affecting the lawfulness of processing based on consent before its withdrawal. More information in the Privacy Policy. expand the content

Create an account on Furgonetka.pl

Low prices are not everything. Additionally we offer:

  • A prepaid account and full control over your expenses.
  • One collective invoice at the end of the month.
  • Express COD returns on the next business day after delivery.
  • Fuel and road surcharge included within the price.
  • Business price list starting from 40 parcels a month.

Any questions?

Contact us

GLS

Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.

International services:

GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.

GLS gwarantuje:

  • Doręczenie przesyłki w standardowym terminie do 5 dni roboczych.
  • Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
  • Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
  • Cyfrowy Podpis Odbiorcy.
  • Drugą próbę doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
Usługi dodatkowe:

FlexDelivery Service

Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.

InfoService

To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.

Pick&Return Service

Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.

Pick&Ship Service

Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.

ShopDelivery Service

Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.

ShopReturn Service

Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.

Furgonetka uses cookies files. By using the website you agree to their storage. I accept