Narzędzia

Oferujemy Ci jeden z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku.
Błyskawicznie reagujemy na potrzeby naszych klientów.

Korzystaj z książki adresowej

Wysyłasz często przesyłki do tego samego odbiorcy? Dodaj go do książki adresowej, a nie będziesz musiał wpisywać jego danych za każdym razem w formularzu nadania.

Skorzystaj z pełnego systemu monitoringu przesyłek

Udostępniliśmy system monitorowania przesyłek, który pozwala Tobie i nam szybko reagować w wyjątkowych sytuacjach. Możesz śledzić statusy wszystkich paczek na każdym etapie spedycji, korzystać z filtrów do zarządzania widokiem oraz z systemu powiadomień SMS i e-mail. Dodatkowo dzięki raportom zobaczysz dokładne statystyki, jak np. ile przesyłek wysłałeś w zeszłym miesiącu, w jakim czasie zostały doręczone, czy ile z nich było pobraniowych.

Oszczędzaj czas, automatyzując procesy logistyczne

Często wysyłasz podobne paczki lub do tych samych odbiorców? Ułatw sobie pracę, korzystając z naszych narzędzi - kreatora szablonów przesyłek, gdzie zdefiniujesz ich typ, wymiary, wagę i opcje dodatkowe, oraz książki adresowej, do której możesz zaimportować swoje kontakty. Dzięki nim nie będziesz musiał tracić czasu na wypełnianie tych samych danych w formularzu nadania za każdym razem od nowa.

Generuj automatycznie etykiety na podstawie zamówień

Dla firm prowadzących sprzedaż wysyłkową przygotowaliśmy możliwość importowania danych z zamówień z najpopularniejszych platform sklepowych takich jak: PrestaShop, Magento, Shoper, czy Shoplo. Na ich podstawie możesz generować automatycznie dokumenty przewozowe.

Importuj zamówienia na jeden z kilku sposobów

Nie korzystasz z wymienionych wcześniej platform sklepowych? Wystarczy, że załadujesz zamówienia za pomocą pliku CSV lub XML. Możesz również importować listy wysyłkowe bezpośrednio z serwisów Allegro i eBay. Dla najbardziej wymagających przygotowaliśmy także API, które umożliwia bezpośrednie podłączenie się do naszego systemu.

Otrzymuj pobrania zawsze na czas

W oparciu o system Millenium Banku stworzyliśmy narzędzie, które automatycznie dokonuje przelewów z tytułu pobrań w ciągu 24 godzin od momentu wpłynięcia ich na nasze konto. W każdej chwili w zakładce Panel możesz sprawdzić, gdzie znajdują się Twoje pieniądze. Miesięcznie dokonujemy blisko 6 tysięcy przelewów do naszych klientów. Możesz być pewny, że Twoje pieniądze są u nas bezpieczne.

Panel reklamacji ułatwiający życie

Robimy wszystko, aby maksymalnie przyspieszyć proces składania i przebiegu reklamacji. Dodatkowo stworzyliśmy panel, który pomoże Ci na bieżąco sprawdzać jej status.

Nadawaj mobilnie

Miej nasze usługi zawsze pod ręką. Zyskaj dostęp do swoich przesyłek z każdego miejsca i o każdej porze.

Tak wygodnie jeszcze nie było, obecnie dzięki naszej aplikacji:

  1. będziesz mógł śledzić status każdej przesyłki nadanej dowolną
    firmą kurierską,
  2. otrzymasz powiadomienia o zmianie statusu paczki,
  3. sprawdzisz stan swojego salda,
  4. wycenisz i nadasz swoje paczki,

...a w przyszłości planujemy dodanie kolejnych funkcji.



Pobierz i wypróbuj aplikację:

Nasz system to również niezawodność i bezpieczeństwo Twoich danych:

  • Cały czas czuwamy nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu. Korzystamy z renomowanych urządzeń sieciowych, a naszymi serwerami zajmuje się wykwalifikowana kadra.
  • Nasz dział IT reaguje błyskawicznie w przypadku problemów lub błędów. Systemy informatyczne budujemy już od 12 lat.
  • Twoje dane są chronione fizycznie i elektronicznie. Nasze serwery są zlokalizowane w największym kampusie telekomunikacyjnym w Polsce i zabezpieczone na wszelkie znane nam sposoby.

Masz pytania?

Napisz do nas

lub zadzwoń

+48 22 112 08 35

X

Serwis Furgonetka.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies). Są one używane w celach reklamowych, statystycznych oraz funkcjonalnych - co pozwala dostosować serwis do potrzeb osób, które odwiedzają go wielokrotnie. Czytaj więcej »


Akceptuję Politykę plików cookies