Parcel to Germany
-
-
Weight of 1 parcelNet priceGross price
-
-
DOX Max. dimensions: 40 x 23 x 3 cm.
-
to 2 kg37.79 PLN46.48 PLN
-
-
Small Parcel
Dostępne wymiary
A B C 40 40 2 cm 40 39 3 cm 40 38 4 cm 40 34 5 cm 40 32 6 cm 40 30 7 cm 40 27 8 cm 40 25 9 cm 40 24 10 cm 40 23 11 cm 40 19 12 cm 40 17 13 cm 40 16 14 cm 40 15 15 cm -
to 2 kg37.79 PLN46.48 PLN
-
-
Parcel
-
to 5 kg44.99 PLN55.34 PLN
-
from 5 to 10 kg46.99 PLN57.80 PLN
-
from 10 to 15 kg52.99 PLN65.18 PLN
-
from 15 to 25 kg55.99 PLN68.87 PLN
-
from 25 to 30 kg64.35 PLN79.15 PLN
-
from 30 to 40 kg124.99 PLN153.74 PLN
-
Additional services
-
Service name
Net priceGross price -
Parcel insurance do 4,000.00 PLN
0.00 PLN0.00 PLN -
Package cancel
11.00 PLN13.53 PLN -
Manual sorting fee
85.00 PLN104.55 PLN
Non-standard services
-
Service name
Net priceGross price -
Address correction(1)
100.00%100.00% -
Return to sender
Basic feeBasic fee -
SMS notification
0.08 PLN0.10 PLN -
Dispatch of a package inconsistent with an order (within an acceptable weight limit)
According to the price listAccording to the price list -
Package exceeding an acceptable weight/dimensional limit
According to the Partner's price listAccording to the Partner's price list -
Sending or attempting to send dangerous goods (especially pyrotechnics)
2,000.00 PLN2,460.00 PLN -
Payment fee (PayPal)
0.80 PLN + 0.81% from the paid amount0.98 PLN + 1.00% from the paid amount -
Sending a vindicatory reminder (cost of a priority registered letter)
8.40 PLN8.40 PLN -
Wysłanie faktury w wersji papierowej (koszt listu poleconego priorytetowego)
8.40 PLN8.40 PLN -
Re-transfer fee
2.00 PLN2.46 PLN -
Verification transfer fee
5.00 PLN6.15 PLN -
A fee for paying out the funds from a prepaid account(2)
10.00 PLN12.30 PLN
Chcesz nadawać regularnie paczki?
Nawiąż z nami stałą współpracę i oszczędzaj jeszcze więcej. Zostaw kontakt do siebie, oddzwonimy z jak najlepszą ofertą dla Twojego biznesu.
- (1)Usługa dotyczy przeadresowania wyłącznie w obrębie kraju docelowego.
- (2)A payout fee is charged in case of funds that were not used to make an order.
Low prices are not everything. Additionally we offer:
- A prepaid account and full control over your expenses.
- One collective invoice at the end of the month.
- Express COD returns on the next business day after delivery.
- Fuel and road surcharge included within the price.
- Business price list starting from 40 parcels a month.
Any questions?
Contact usGLS
Firma GLS powstała w 1999 roku i bardzo szybko stworzyła europejską sieć przewozu przesyłek, która aktualnie działa w 41 krajach Europy. GLS swoim zasięgiem obejmuje także 7 stanów USA. Liczne porozumienia z partnerami oraz tworzone oddziały własne pozwoliły jej rozpocząć działalność na szeroką skalę międzynarodową.
International services:
GLS dostarcza paczki w całej Europie zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dzięki rozbudowanej sieci, a także nowoczesnym sortowniom łączącym poszczególne kraje, paczki wysyłane za pośrednictwem GLS docierają do odbiorców już w czasie 48-96 godzin na terenie praktycznie całej Europy.
GLS gwarantuje:
- Doręczenie przesyłki w standardowym terminie od 48-96 godzin od odbioru.
- Odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
- Możliwość monitorowania drogi międzynawowych przesyłek, w wielu krajach, w czasie rzeczywistym.
- Cyfrowy Podpis Odbiorcy
- Drugą próba doręczenia, która jest wliczona w cenę, a w przypadku osób prywatnych również dostawę do punktów ParcelShop GLS, jeśli są dostępne na terenie danego kraju.
FlexDelivery Service
Usługa, która umożliwia elastyczną dostawę. Firma GLS z wyprzedzeniem informuje odbiorców o dostawie przesyłek, oferując przy tym kilka opcji doręczenia do wyboru. Kiedy towar jest gotowy do wysyłki, to odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail, które zwiera szczegółowe informacje na temat zbliżającej się dostawy, w tym również przewidywane ramy czasowe, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
InfoService
To bezpłatne powiadomienia mailowe ze szczegółami odbioru i doręczenia paczki. Wysyłane do nadawcy oraz odbiorcy. Odbiorca z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Pick&Return Service
Usługa, która pozwala na optymalizację i zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Kurier GLS odbiera paczkę z dowolnego adresu i dostarcza ją klientowi. Usługa umożliwia nadawcy ustalenie terminu odbioru i wybór adresu z każdego kraju w Europie.
Pick&Ship Service
Usługa, która umożliwia dostarczenie przesyłki bezpośrednio od dostawcy do klient końcowego lub odwrotnie. Pozwala ona na optymalizację logistyki i obsługi zamówień.
ShopDelivery Service
Usługa, za pośrednictwem której przesyłki doręczane są bezpośrednio do punktów ParcelShop i mogą być odebrane w dowolnym terminie. Odbiorca z wyprzedzeniem wybiera punkt odbioru paczki i w momencie doręczenia jej do punktu otrzymuje o tym powiadomienie e-mail lub SMS. Usługa ShopDeliveryService jest dostępna także dla przesyłek wysyłanych do Austrii, Belgii, Danii oraz Niemiec.
ShopReturn Service
Usługa, która umożliwia odbiorcy bezpłatny zwrot towaru w dowolnym punkcie ParcelShop. Etykieta zwrotna może być dołączona przez nadawcę do przesyłki lub wysyłana na prośbę odbiorcy jako plik do samodzielnego wydruku. Opłata za usługę jest pobierana tylko w momencie, kiedy odbiorca rzeczywiście dokona zwrotu przesyłki.