Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/12/15

Nadanie do mnie – poznaj nową funkcję na Furgonetka.pl
Kupiłeś coś przez platformę ogłoszeniową i sprzedający nie wie jak to wysłać? Jesteś za granicą i chcesz, żeby rodzina lub znajomi nadali do Ciebie paczkę? Wysłałeś sprzęt do naprawy, czy towar na wymianę i chcesz go odzyskać?  Skorzystaj z naszej nowej funkcji „Nadanie do mnie”, która ułatwi nadawcy wysłanie do Ciebie przesyłki. Dowiedz się, jak to działa z naszego artykułu.

Jak działa funkcja „Nadanie do mnie”?

Funkcja „Nadanie do mnie” jest bardzo przydatna w sytuacji, gdy chcesz, żeby ktoś nadał do Ciebie paczkę. Dzięki niej można wygenerować dedykowany link, za pośrednictwem którego nadana zostanie przesyłka i przekazać go nadawcy. Poniżej dowiesz się, jak to zrobić w kilku prostych krokach:

1. Wejdź na stronę: https://furgonetka.pl/nadanie-do-mnie i uzupełnij swoje dane, czyli adres dostawy. Możesz od razu wybrać, czy będzie to adres domowy, czy też dostawa do punktu, z którego odbierzesz przesyłkę.

 

Nadanie do mnie – poznaj nową funkcję na Furgonetka.pl
2. Następnie wygeneruj link do nadania paczki. Zrobisz to jednym przyciskiem „Generuj link”, który znajduje się na końcu formularza.  

Nadanie do mnie – poznaj nową funkcję na Furgonetka.pl
3. Wygenerowany link należy skopiować i wysłać go do nadawcy paczki. Możesz to zrobić przez e-mail, sms lub w inny dogodny dla Ciebie sposób. 

4. Nadawca otworzy link i będzie mieć dostęp do formularza nadania przesyłki już częściowo wypełnionego Twoimi danymi dostawy. Teraz musi tylko dodać swój adres, informacje o paczce, wybrać przewoźnika i opłacić zamówienie, a następnie przekazać przesyłkę kurierowi lub zanieść ją do punktu – w zależności od tego jaką opcję nadania wybrał.

Nadanie do mnie – poznaj nową funkcję na Furgonetka.pl

„Nadanie do mnie” – komu przyda się ta opcja?

Funkcja ta jest niezwykle pomocna w momencie, gdy chcesz, aby ktoś z rodziny lub znajomych wysłał do Ciebie przesyłkę, lub gdy kupiłeś coś przez internet od prywatnej osoby, a ta nie wie jak nadać paczkę.

Jeśli prowadzisz mały sklep internetowy skorzystaj z funkcji „Nadanie do mnie”, kiedy klient chce coś zwrócić lub wymienić. Wtedy w łatwy sposób możesz przesłać mu link z uzupełnionymi danymi Twojego sklepu. Ułatwi to proces nadania przesyłki, a także podwyższy jakość obsługi klienta.

Opcja “Nadanie do mnie” będzie pomocna w kontakcie z kontrahentami i partnerami, którzy będą chcieli nadać przesyłkę do Twojej firmy. Przyda się również, gdy np. prowadzisz salon naprawy sprzętu i ktoś będzie chciał wysłać do Ciebie sprzęt do reperacji.

Podsumowanie

Jak widać korzystanie z naszej nowej funkcji jest proste i wygodne, a jednocześnie znacznie skraca czas nadania paczki. Dzięki kilku kliknięciom wygenerujesz link z danymi, który będziesz mógł przesłać dalej. Jest to duże ułatwienie zarówno dla Ciebie, jak i nadawcy paczki. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna przydatna funkcjonalność, z której będziesz chętnie korzystać.

Źródło zdjęcia głównego: Depositphotos