Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/16
Nasza konferencja eDelivery, już tylko kilka miesięcy. Druga edycja odbędzie się 26 września na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. W tym roku postanowiliśmy, że nieco rozszerzymy jej konwencję tak, aby było więcej wiedzy związanej także ogólnie z e-commerce. Chciałabym Wam krótko opisać, jakie zmiany zajdą w tym roku w porównaniu do poprzedniego oraz dlaczego warto z nami być. Pierwsze bilety już sprzedaliśmy!
Tym razem będziemy mieli dwanaście konkretnych tematów oraz panel dyskusyjny o cross border, który jest ostatnio bardzo gorącym tematem w branży. Poprowadzi go Adam Tomczak z X-press Couriers, znany ze swojego doświadczenia w międzynarodowej logistyce. Pozostałych uczestników jeszcze potwierdzamy. Jeśli chodzi o kolejne prelekcje, to można je zobaczyć na stronie www, zainteresowanych szczegółami odsyłam tam. Odnośnie tematów, co do których jeszcze oczekujemy na potwierdzenie, napiszę tylko, że będziemy się starać, żeby do końca czerwca wszystko ostatecznie ustalić.
Zeszłoroczna konferencja eDelivery była bardzo owocna, dlatego stwierdziliśmy, że warto też dodać więcej tematów związanych z samym e-commerce, wszak wszystkie łączą się mniej lub bardziej bezpośrednio z logistyką. Dodatkowym argumentem, żeby rozszerzyć agendę, były także głosy z ankiet pokonferencyjnych, które sugerowały, że takie podejście będzie bardziej atrakcyjne. Mamy nadzieję, że ta zmiana przyciągnie większą ilość uczestników. W zeszłym roku było ich około 200. Może w tym roku uda się dobić do 250? 😉
Liczymy także, że w tym roku zawita do nas więcej osób związanych ze sklepami internetowymi. Przygotowaliśmy specjalnie dla nich stałą zniżkę na bilety w wysokości 20%, niezależnie od momentu, w którym je kupią.
W tym roku merytoryczne wsparcie zapewni nam Raben, Shoper, GLS oraz Inpost. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych branżą e-commerce. Będzie się działo!
Na koniec polecam wszystkim obejrzeć krótki filmik (2,5 minuty) z podsumowaniem z zeszłego roku. Myślę, że fajnie oddaje klimat naszej konferencji.
Źródło zdjęcia: materiały własne