W naszym serwisie pojawiły się kolejne zmiany. Odświeżyliśmy podstronę z podsumowaniem zamówienia przesyłek i dodaliśmy tam kilka nowych funkcjonalności, aby jeszcze bardziej ułatwić Wam pracę. 

Podsumowanie zamówienia – co się zmieniło?

Stale pracujemy nad rozwojem naszego serwisu, gdyż zależy nam aby udostępniać Wam najlepszy i najbardziej intuicyjny system do nadawania przesyłek kurierskich na rynku. Na bieżąco zatem dodajemy do niego nowe funkcjonalności i pracujemy nad poprawą tych już obecnych. Dziś chcemy Wam przybliżyć nową podstronę z podsumowaniem zamówienia i pokazać, co dokładnie się na niej zmieniło. 

Dodaliśmy przycisk “Podsumowanie i płatność”

Z zakładce “Do wysłania” w Panelu Klienta dodaliśmy przycisk “Podsumowanie i płatność”. Po zaznaczeniu przesyłek, które chcemy nadać, możemy przejść do podsumowania, w którym będą zawarte szczegółowe informacje podsumowujące nasze zamówienie. 

Podsumowanie i płatność

Źródło: materiały własne

Przenieśliśmy łączny koszt zamówienia do podsumowania

Po kliknięciu w ten przycisk, zostaniemy przeniesieni do podsumowania zamówienia, które będzie zawierać liczbę nadawanych przez nas przesyłek, łączny koszt wysyłki zamawianych paczek oraz adres nadawcy. 

Podsumowanie zamówienia zawiera informacje o ilości paczek, całkowitym koszcie wysyłki i adresie nadawcy

Źródło: materiały własne

Dodaliśmy opcję “Proponowana data nadania” w podsumowaniu

W podsumowaniu pojawiła się opcja wyboru proponowanej daty nadania przesyłki. Do tej pory dostępna ona była w formularzu zamówienia. Usługa “Proponowana data nadania” jest usługą dodatkową, która jest bezpłatnie dostępna dla przesyłek wysyłanych za pośrednictwem DPD i FedEx oraz za dodatkową opłatą dla paczek UPS. Wielu naszych klientów nie wiedziało, że taka opcja istnieje i że mogą z niej skorzystać, dlatego postanowiliśmy ją tutaj dodać dla przesyłek obsługiwanych przez powyższe firmy kurierskie. 

To, co ważne data odbioru przesyłki jest zawsze domyślnie zaznaczona przez system, jednak jeśli bardziej pasuje Wam inny termin nadania, to możecie własnoręcznie wybrać go z dostępnych przedziałów czasowych. 

Usługa dodatkowa "Proponowana data nadania"

Źródło: materiały własne

Ważne: Pamiętajcie tylko, że po zaznaczeniu wybranej daty i godziny otrzymacie informację zwrotną, czy zamówienie może być realizowane we wskazanym czasie. O ostatecznym terminie odbioru przesyłki zawsze decyduje pracownik firmy kurierskiej, ponieważ to on ustala trasę przejazdu.

Udostępniliśmy możliwość zmiany metody płatności

Na stronie podsumowania zamówienia dodaliśmy również sekcję “Płatność”. Przy pierwszym nadaniu paczki przez klienta pokazują się tam do wyboru wszystkie możliwe opcje płatności za zamówienie. 

Sekcja wyboru metody płatności za przesyłkę

Źródło: materiały własne

Istotne jest to, że jeśli już raz wybierzemy daną metodę płatności, to przy kolejnym zamówieniu widzimy już tylko tę jedną, wybraną poprzednio opcję. Natomiast zawsze istnieje możliwość zmiany formy płatności na inną. Jest ona dostępna bezpośrednio na stronie z podsumowaniem, co widać poniżej. 

Prosta zmiana metody płatności za przesyłkę

Źródło: materiały własne

Ważne: Jeśli masz doładowane saldo w naszym systemie i dostępne są tam środki pieniężne, to sekcja dotycząca wyboru płatności nie wyświetli Ci się na podstronie podsumowania zamówienia. 

Wprowadziliśmy sekcję “Regulaminy” na podstronie podsumowania

Na podstronę podsumowania zamówienia przenieśliśmy też regulaminy i zgody, które są niezbędne do realizacji zlecenia. Wcześniej dostępne one były w zakładce “Do wysłania”. Wśród tych zgód, pojawił się jeden nowy checkbox dotyczący oświadczenia potwierdzającego, że nadawca podaje w zamówieniu prawdziwe parametry przesyłek. 

Sekcja regulaminy w podsumowaniu zamówienia

Źródło: materiały własne

Ważne: Jeśli już chociaż raz zaakceptowałeś regulamin danego przewoźnika, regulamin firmy DotPay realizującej płatność oraz oświadczenie o prawdziwości parametrów przesyłki, to nie będą się one ponownie wyświetlać na podstronie z podsumowaniem zamówienia. Wyjątkiem jest sytuacja, jeśli w powyższych regulaminach zajdą jakieś zmiany, to zostaną one ponownie przekazane do akceptacji, w zaktualizowanej wersji. 

Podsumowując

To już wszystkie, najważniejsze informacje dotyczące zmian, które w ostatnim czasie pojawiły się w naszym serwisie. Mamy nadzieję, że nowe funkcje pozwolą Wam nadać paczki jeszcze sprawniej. Pamiętajcie przede wszystkim, że opcja dodatkowa “Proponowana data nadania” wciąż jest dostępna, tylko została przeniesiona do podstrony podsumowania zamówienia. Jeśli będziecie mieli jakieś pytanie, to zawsze możecie je kierować do naszego Biura Obsługi. Nie zapomnijcie też zaglądać na naszego bloga, gdzie na bieżąco piszemy o każdej nowości na Furgonetka.pl. 

Źródło zdjęcia głównego: Depositphotos