Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/18
Już za niecałe dwa tygodnie w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat logistyki, obsługi klienta w e-handlu oraz całego rynku e-commerce zapraszamy 27 września na Stadion PGE Narodowy.
Polski rynek e-commerce stoi na coraz wyższym poziomie. Sprofesjonalizował się zarówno jeżeli chodzi o stronę technologiczną, jak i organizację logistyki oraz wynikającą z tego jakość obsługi klientów. Sprawiło to jednak, że w ostatnich latach znacząco wzrosły także bariery wejścia nowych sklepów na ten rynek. – Poza technologią i dobrym produktem, konieczna jest doskonała organizacja logistyki oraz strategia budowania marki. Nie można również zapominać, że zmieniają się preferencje i zachowania konsumentów i firma, która nie będzie się rozwijać wraz z nowymi trendami bardzo szybko straci dystans do sprawnie działającej konkurencji. Kluczowe jest również umiejętne poruszanie się na rynku usług i dobieranie sobie partnerów, którzy będą gwarancją jakości dla klientów – przyznaje Paweł Paszkowski z bdsklep.pl. Aby utrzymać konkurencyjność i wyjść przed szereg trzeba więc ustawicznie trzymać rękę „na pulsie”. Warto poznać, jakie są najnowsze trendy i rozwiązania święcące obecnie triumfy w handlu internetowym oraz wysłuchać ludzi, którzy swoją pracą inspirują i napędzają tę branżę. Właśnie takie osoby znajdą się wśród prelegentów, którzy wystąpią na konferencji eDelivery.
Na scenie pojawią się wybitni specjaliści związani z branżą e-commerce. Usłyszeć będzie można m.in. Joannę Kosman, Kierownika Marketingu Answear.com, Michała Czechowskiego, Dyrektora Generalnego Swipbox Polska, Rafała Chelińskiego, Kierownika e-commerce w Poczcie Polskiej, Rafała Brzoskę, Prezesa Integer.pl i twórcę InPost, Adama Tomczaka, Dyrektora Generalnego X-press Couriers, Pawła Paszkowskiego, Dyrektora bdsklep.pl, Wojciecha Latoszka, Właściciela sklepu z gadżetami 4Gift.pl, Pawła Fornalskiego, Dyrektora IAI-Shop.com, Macieja Woźniczko, Sales Managera w Zapakuj To, Piotra Bajraszewskiego, Project Managera w CDP.pl i wielu innych mówców. W czasie swoich wystąpień przekażą uczestnikom nie tylko sporą dawkę teoretycznej i praktycznej wiedzy, ale także przybliżą gotowe rozwiązania, wpływające na zwiększenie sprzedaży oraz budowanie lojalności klientów.– Rynek dostaw się zmienia, bo zmieniają się nawyki zakupowe. Coraz większa liczba kupujących i sprzedających wymusza wprowadzanie nowych usług. Oczywiście nie możemy też zapominać o zmieniającej się skali rynku, co otwiera nowe możliwości – mówi Rafał Cheliński z Poczty Polskiej.
Organizatorzy konferencji zadbali o to, aby aż połowę agendy eDelivery stanowiły case studies – przykłady konkretnych i rzeczywistych działań stale podejmowanych na rynku e-commerce. Dzięki nim najskuteczniej można poznać różne modele strategii i aktywności biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej niezbędnych dla siebie informacji i wynieśli szereg gotowych rozwiązań, które wpłyną na dynamiczne zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. –Nie odkryję tutaj koła mówiąc, że za sukcesem każdej firmy stoją ludzie. I wiarygodność w tym co robimy, rozumiana jako dotrzymywanie obietnic, które dajemy. Połączenie tych dwóch czynników to połowa drogi do sukcesu. Pozostała to ciężka praca. Patrząc na to, w jakich obszarach obecnie sklepy internetowe zdobywają swoją przewagę konkurencyjną widać, że na pierwszy plan wysuwa się logistyka. A koszty obsługi zamówień decydują o rentowności biznesów – tłumaczy Paweł Paszkowski.
Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków. – Pokażemy przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping, oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż. Odpowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – wyjaśnia Piotr Szymczak, Chief Sales &Marketing Officer Furgonetki, która jest organizatorem imprezy.
Spotkanie skierowane jest do osób związanych bezpośrednio z e-commerce i logistyką oraz do wszystkich, zainteresowanych sposobami na zwiększanie sprzedaży, m.in. do właścicieli e-sklepów, dyrektorów marketingu i sprzedaży oraz firmowych i korporacyjnych menedżerów.
Konferencję eDelivery poprowadzi Sławomir Rajch. Koszt udziału w imprezie wynosi 369 zł z VAT. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji znaleźć można na stronie wydarzenia www.edelivery2016.pl.
Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com