Ostatnia aktualizacja artykułu 2023/01/25

6-korzysci-z-portmonetki-dla-klientow-twojego-sklepu-internetowego-furgonetka-short

Czy to możliwe, żeby jedno narzędzie dawało klientom wiele powodów do satysfakcji? Jak najbardziej! Portmonetka, czyli rozwiązanie typu fast checkout, pozwoli kupującym w Twoim sklepie zrealizować zakupy szybko i wygodnie, m.in. bez potrzeby uzupełniania w kółko tych samych danych czy wybierania sposobu dostawy. Zobacz, jakie jeszcze korzyści niesie za sobą nasze rozwiązanie i zapewniaj klientom doświadczenia zakupowe na miarę popularnych platform handlowych.

1. Powtarzalny proces zakupów w różnych e-sklepach z Portmonetką

Polscy e-konsumenci chętnie dokonują zakupów na marketplace’ach. Aż 33% wszystkich internautów rozpoczyna swoją ścieżkę zakupową właśnie na platformach handlowych – wynika z raportu “Athena Research & Consulting, Ścieżki zakupowe on-line w Polsce 2021”.  

Co ich tam przyciąga? Prosta i przyjemna opcja finalizacji zakupów. Obojętnie, u jakiego sprzedawcy zamawiają produkt, proces zawsze kończy się tak samo. Korzystają z jednolitego interfejsu i zapamiętanych danych, zamykając transakcję nieraz nawet w kilka sekund. 

baner-wlacz-portmonetke-w-swoim-sklepie

Narzędzie stworzone przez Furgonetkę zapewnia możliwość przeżywania podobnego doświadczenia, ale w sklepach internetowych działających poza marketplace’ami. Portmonetka łączy e-sklepy w jeden ekosystem, wprowadzając do nich intuicyjny checkout, który zawsze wygląda tak samo. Klienci widzą nasze logo i wiedzą, że kupią szybko i bez zbędnych formalności – czasem nawet bezpośrednio z poziomu koszyka.

2. Autouzupełnione dane teleadresowe podczas każdych zakupów 

Po szybkiej i bezpłatnej integracji z Portmonetką, czyli narzędziem usprawniającym e-commerce, Twoi klienci będą mieli do dyspozycji prosty interfejs służący do finalizacji zakupów. Wystarczy, że za pierwszym razem wprowadzą do formularza swoje dane, a przy każdych kolejnych transakcjach (nawet w innych sklepach internetowych) nie będą musieli podawać tych samych informacji.

Przy zakupach skorzystają z wygodnej opcji autouzupełniania danych teleadresowych. Mogą tylko zerknąć, czy wszystko się zgadza i zaakceptować transakcję. A jeśli poczują potrzebę zaktualizowania adresu lub numeru telefonu, zrobią to w każdej chwili, odpowiednio rozwijając formularz.  

3. Zapamiętane miejsce i sposób dostawy w Portmonetce

Dane teleadresowe to nie jedyna informacja, którą Portmonetka zachowuje na potrzeby przyszłych zakupów. Twoi klienci mają również dostęp do zapamiętanego miejsca i sposobu dostawy. Dzięki tej opcji nie będą musieli za każdym razem na nowo wybierać lokalizacji swojego ulubionego paczkomatu czy określać, jaki kurier ma zapukać do ich drzwi.

Podobnie jak w przypadku adresu, w trakcie zakupów kupujący mogą tylko rzucić okiem, czy zapamiętane dane są w porządku. W sytuacji gdy będą potrzebowali zmienić sposób dostawy lub zaznaczyć inny punkt odbioru, np. położony bliżej miejsca pracy, w dowolnej chwili mogą zaktualizować swój wybór.

 

portmonetka-mobile-blog-2

Źródło: materiały własne

4. Zapisane szybkie metody płatności “1-click”

Tym, co bywa szczególnie frustrujące dla kupujących online, są skomplikowane płatności – np. brak opcji transakcji przez system pay-by-link czy konieczność wpisywania numeru karty. Narzędzie Portmonetka pozwala o tym zapomnieć na dobre. Udostępnia szybkie metody płatności 1-click, a wśród nich m.in. BLIK, Google Pay czy Apple Pay. 

Co więcej, podobnie jak w przypadku danych czy sposobu dostawy, ulubione formy płatności Twoich klientów również zapamiętuje się automatycznie i uzupełnia przy każdych kolejnych zakupach. Dzięki temu kupujący nierzadko sfinalizują transakcję jednym kliknięciem, korzystając np. z systemu mobilnych płatności.  

5. Zakupy bez zakładania nowego konta

Portmonetka wprowadza nowy zunifikowany standard zakupów w polskim e-commerce. Dla wygody Twoich klientów udostępniamy wygodną opcję potwierdzania istniejącego adresu e-mail – m.in. Wp.pl, Onet.pl, Google, Allegro, Microsoft czy Apple. Jaką korzyść niesie to dla kupujących? 

Mogą zapomnieć o pamiętaniu wielu haseł do logowania czy o konieczności zakładania osobnych kont zakupowych w różnych sklepach internetowych. Jeśli trafi do Ciebie nowy klient, nie zniechęci się koniecznością rejestracji lub uzupełnienia długiego formularza przy zakupach bez konta. Wystarczy, że poda swój adres e-mail i automatycznie wczyta swoje dane do transakcji. 

6. Wygodne zakupy na urządzeniach mobilnych

Jak wynika z raportu “E-commerce w Polsce 2021, Gemius dla E-commerce Polska”, niedostosowanie stron internetowych do urządzeń to jeden z głównych problemów, z którymi klienci borykają się podczas zakupów online. Portmonetka rozwiązuje tę kwestię. Szybki checkout jest w 100% dostosowany do obsługi na smartfonach czy tabletach.

To żadna nowość – pomyślisz. Nie chodzi jednak tylko o to, że interfejs dopasowuje się do ekranu, ułatwiając dostęp do wszystkich istotnych informacji. Portmonetka pozwoli Twoim klientom sfinalizować transakcję w widoku jednego ekranu, bez konieczności otwierania kolejnych okien czy dodatkowych aplikacji. Łatwo i przyjemnie – z każdego miejsca i w dogodnej chwili. 

Podsumowanie 

Jak widzisz, Portmonetka to jedno narzędzie, które zapewnia kupującym aż 6 różnych korzyści. Zintegruj swój sklep bezpłatnie z naszym rozwiązaniem, kiedy tylko będzie dostępne, i przekonaj się, jak szybko przyciągnie do Ciebie zadowolonych klientów.

Źródło zdjęcia głównego: materiały własne

Pierwsza publikacja artykułu: 25 / 05 / 2022