Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/15

Ponad 100 tys. osób skorzystało z Allegro Smart

Uruchomiona przed tygodniem usługa, oferująca 365 dostaw na rok za jednorazową opłatą 49 złotych, zyskuje na popularności. Przeszło 850 tys. produktów zostało zakupionych z wykorzystaniem Allegro Smart, już w pierwszym tygodniu od debiutu.

Według przedstawicieli Allegro, każdego dnia z programu korzysta od 10 do 15 tys. nowych użytkowników, co wskazuje na fakt, że klienci lubią oszczędności i dlatego wybierają taką opcję. Jednocześnie program cieszy się sporym zainteresowaniem sprzedawców. Już w  pierwszym tygodniu dodano blisko 4 miliony nowych ofert. Aktualnie w usłudze Allegro Smart dostępne są 34 miliony produktów.

Jakie zakupy robiono najczęściej?

Według statystyk, najchętniej sięgano po produkty codziennego użytku z popularnych kategorii, jak dom i ogród, zdrowie, uroda czy żywność. Podobnym zainteresowaniem cieszyła się elektronika, produkty dla dzieci, książki i multimedia, części samochodowe oraz moda.

Co otrzymujesz w Allegro Smart?

Przypominamy, że oferta Smart obejmuje 365 dostaw do Paczkomatów InPost i innych punktów odbioru, takich jak placówki Poczty Polskiej, stacje paliw Orlen, kioski RUCH, sklepy Żabka i Freshmarket oraz dodatkowo listy polecone. Zapewnia także m.in. darmowe zwroty zakupów do tych punktów. Roczny pakiet usługi kosztuje 49 złotych i obejmuje produkty, których koszt wynosi minimum 40 zł.

Więcej o ofercie Allegro Smart możecie przeczytać w naszym poprzednim tekście: https://furgonetka.pl/blog/allegro-smart-to-madry-sposob-na-zwiekszenie-sprzedazy/

Podsumowanie

Tak, jak przewidywaliśmy, wiele osób sięgnęło po tę ofertę z oszczędności i zapewne będzie teraz więcej kupować na Allegro, by wykorzystać chociaż część pakietu. Zamiast kupować produkty w innych sklepach internetowych i tam płacić dodatkowo za przesyłkę, zamówią coś na Allegro, bo tu dostawę mają już zapewnioną. To dopiero pierwszy tydzień funkcjonowania programu Smart, więc zapewne jeszcze dużo osób do niego dołączy, co wzmocni pozycję Allegro na polskim rynku e-commerce.

Źródło zdjęcia głównego: Depositphotos