Ostatnia aktualizacja artykułu 2020/06/18
27 września 2016 – zapisz koniecznie tę datę w kalendarzu. Właśnie wtedy spotykamy się na Stadionie Narodowym w Warszawie, na pierwszej, organizowanej przez nas konferencji, poświęconej logistyce i posprzedażowej obsłudze klienta w e-handlu. Dlaczego trzeba tam być? Ponieważ będzie to wyjątkowe wydarzenie na polskiej mapie eventów. 😉 Chcemy żeby było samo merytoryczne mięcho, bez autopromocji, podane przez doświadczonych profesjonalistów w branży. Wśród nich: Rafał Brzoska z Inpostu, Rafał Cheliński z Poczty Polskiej i Paweł Paszkowski z bdsklep.pl.
Spis treści
Skąd pomysł na taką konferencję?
Od jakiegoś czasu zauważalne jest umacnianie się trendu na wyspecjalizowane konferencje, poświęcone jednemu, konkretnemu tematowi. Przykładem może być chociażby M@il My Day, spotkanie dotyczące zagadnień związanych z e-mail marketingiem, czy Kongres Marketing Automation, jak nazwa wskazuje, omawiający obszary marketing automation. Takie podejście do tematyki eventowej jest bardzo dobrym kierunkiem. Niejako wymusza na nas skupienie się na jednej, stosunkowo wąsko określonej tematyce, co pomaga o wiele lepiej zrozumieć i zapamiętać poszczególne zagadnienia. Idąc więc za dobrymi przykładami płynącymi z branży, postanowiliśmy zorganizować własne wydarzenie, które będzie w pełni poświęcone naszemu “konikowi” – logistyce i posprzedażowej obsłudze klienta w e-commerce.
Przez kilka lat pracy w różnych branżach uczestniczyłam w wielu rozmaitych wydarzeniach. Podobnie inne osoby z naszej Furgonetkowej ekipy. Razem zebraliśmy całkiem sporo doświadczeń eventowych, począwszy od mniejszych imprez i warsztatów, po duże konferencje na kilkaset, czy kilka tysięcy osób. Postanowiliśmy wykorzystać zebrane w ten sposób informacje i wrażenia do stworzenia wydarzenia, w którym sami chcielibyśmy z przyjemnością uczestniczyć i nie żałować na nie ani czasu ani pieniędzy na bilet.
Jaka będzie nasza konferencja?
Postaramy się, żeby przede wszystkim było bardzo konkretnie i merytorycznie. Chcemy odmienić logistykę przez wszystkie przypadki i pokazać, że jej znajomość może być przydatna w zarządzaniu e-sklepem, np. przy tworzeniu modelu biznesowego, czy strategii sprzedaży i rozwoju. W roli prelegentów wystąpią wyłącznie praktycy, eksperci w swoich dziedzinach i do tego dobrzy mówcy. Połowa prezentacji w agendzie będzie miała formę case studies, bo najlepiej uczyć się na przykładach.
Pokazane będą konkretne przykłady wdrożeń, omówiony zostanie delivery automation, dropshipping oraz najnowsze trendy i rozwiązania, które wpływają na sprzedaż. Prelegenci postarają się udzielić odpowiedzi na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej.
Kto powinien wziąć udział w konferencji?
Wiedza, którą chcemy zebrać podczas eDelivery przyda się każdemu menadżerowi w e-commerce, nie tylko tym, którzy zajmują się stricte logistyką. Chcemy, aby została podana przystępnie i zrozumiale także dla tych, którzy dotychczas nie mieli z nią zbyt wiele wspólnego.
Zapraszamy więc wszystkich, właścicieli e-sklepów, dyrektorów, menadżerów, logistyków. Każdy, kto związał lub chce związać swoją ścieżkę zawodową z branżą e-commerce znajdzie we wrześniu coś dla siebie.
Mały prezent dla czytelników naszego bloga
Wstęp na naszą konferencję jest płatny, ale dla czytelników naszego bloga mam 10% zniżkę. Wystarczy, że kupując bilet, wpiszecie w odpowiednie pole kod rabatowy o treści: BlogFurgonetka. Kod ważny jest do końca lipca.
Podsumowując
27 września b.r. o 8:00 spotykamy się na Stadionie Narodowym. 🙂
- Bilety w cenie 249 zł są dostępne jeszcze tylko do 30 czerwca.
- Na hasło BlogFurgonetka – zniżka 10%.
- Wszystkie szczegóły znajdziesz na www.edelivery2016.pl
Do zobaczenia!
Źródło zdjęcia głównego: depositphotos.com