Dlaczego warto?
-
Wygoda
Integrując się z systemem Furgonetka.pl, zyskasz kompleksowe narzędzie do zarządzania wysyłkami w Twoim sklepie. Wszystkie informacje o przesyłkach będziesz mieć zawsze w jednym miejscu, bez względu na firmę kurierską, z której korzystasz.
-
Brak kosztów
Integracja z systemem Furgonetka jest całkowicie darmowa. Nie ponosisz żadnych kosztów z nią związanych i możesz liczyć na wsparcie naszego działu technicznego. Otrzymujesz darmowe narzędzie, które usprawni obsługę zamówień w Twoim sklepie.
-
Oszczędność czasu
Nasz system pozwala Ci automatycznie generować dokumenty przewozowe dla wszystkich Twoich zamówień i zlecać odbiory paczek przez kuriera. Dzięki temu oszczędzasz czas i możesz zoptymalizować procesy związane z wysyłką przesyłek w Twoim sklepie.
-
Narzędzia
Poza szeroką ofertą usług kurierskich zyskasz wiele darmowych funkcji, które pozwolą Ci zautomatyzować proces wysyłki przesyłek. Będziesz mógł korzystać z możliwości importu zamówień, z książki adresowej, czy z szablonu przesyłek.
Integracja z IdoSell w 3 prostych krokach
-
Krok 1: Zaloguj się do serwisu Furgonetka.pl i przejdź do zakładki “Ustawienia”.
-
Krok 2: Z lewego menu wybierz “Integracje”, a następnie kliknij w ikonkę z IdoSell.
-
Krok 3: W wyświetlonym oknie wpisz nazwę sklepu, domenę sklepu oraz dane do logowania w panelu IdoSell, a następnie kliknij w przycisk “Dodaj”.
Co wyróżnia serwis Furgonetka?
-
Darmowe wsparcie techniczne dla sklepów internetowych.
-
Najszybszy system do nadawania przesyłek na rynku*.
-
Najlepiej oceniania platforma usług kurierskich.
* Dane oparte na raporcie firmy badawczej Edisonda.
Czym jest IdoSell?
IdoSell to platforma, która umożliwia uruchomienie oraz prowadzenie sklepu internetowego. Udostępnia ona szereg funkcji, które pozwalają dostosować wygląd i możliwości sklepu do indywidualnych preferencji sprzedawcy. Dodatkowo w ofercie platformy dostępnych jest wiele integracji z popularnymi systemami płatności, z firmami kurierskimi, porównywarkami cen, czy katalogami firmowymi. IdoSell umożliwia również prowadzenie sklepu w wielu wersjach językowych oraz obsługuje różne waluty, co pozwala na wyjście z ofertą na rynek międzynarodowy. Dostępne są tam także nowoczesne narzędzia e-marketingowe, które wspierają rozwój sprzedaży w wielu kanałach jednocześnie, a także są w pełni zintegrowane ze sklepem i gospodarką magazynową.