franczyza-infolinia-furgonetka-punkt-short

Wiesz, że Twój Punkt będzie nieczynny? Nie zapomnij o tym, by oznaczyć swój urlop w Panelu klienta.

To bardzo ważne, ponieważ okres, w którym Punkt będzie nieczynny, musisz oznaczyć z odpowiednim wyprzedzeniem. Większość przewoźników wymaga, by poinformować o przerwie urlopowej 7 dni przed planowanym wolnym, a w przypadku FedEx jest to 10 dni. 

Gdzie oznaczysz urlop?

W Panelu klienta w zakładce Narzędzia po lewej stronie znajdziesz “Godziny i urlopy”. Poniżej znajdują się “Urlopy i dni wolne”. Jeśli planujesz przerwę urlopową lub z innego powodu punkt będzie nieczynny – dodaj tę informację, wybierając opcję „Dodaj urlop”. 

Dzięki temu Twoi klienci oraz przewoźnicy będą wiedzieć, że w tych dniach Punkt będzie nieczynny. Warto jednak dotrzeć do wszystkich, dlatego zachęcamy do wrzucenia posta na Facebooka swojego Punktu wraz z gotową grafiką, którą z instrukcją wykorzystania znajdziesz w tym miejscu

Życzymy udanego wypoczynku!