Wielkimi krokami nadchodzą zmiany, które ułatwią klientom codzienne korzystanie z usług, jakie oferuje nasza platforma. Dzięki nim zarządzanie przesyłkami, obsługa sklepu internetowego czy Furgonetka Punktu będą jeszcze prostsze. 

Zdajemy sobie sprawę, że każdy z naszych produktów wymaga odmiennych rozwiązań, dlatego nadszedł czas na uporządkowanie przestrzeni, w której poruszają się wspólnie tak różni Klienci Furgonetki. Co zmieni się na naszej platformie i dlaczego? 

Po co zmiany? 

Cały czas myślimy o tym, w jaki sposób możemy sprawić, że korzystanie z naszego serwisu będzie dla klientów jeszcze bardziej intuicyjne i prostsze. Z taką myślą planujemy wprowadzić uporządkowane menu na stronie głównej, ulepszony Panel Klienta oraz odnowiony formularz dodawania przesyłek, a wszystko to w odświeżonym, przejrzystym widoku.

Chcemy z wyprzedzeniem poinformować Cię o zmianach, które planujemy wdrożyć, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę, że każdy potrzebuje czasu na to, by oswoić się z nowościami i odnaleźć w odświeżonym wyglądzie. Co zmieni się w Panelu Klienta?

Nowy Panel Klienta — intuicyjny i dopasowany do Użytkownika

Dotychczas po przejściu do Panelu Klienta można było w nim znaleźć zakładki z informacjami o przesyłkach: tych do wysłania, już zamówionych, a także tych zapisanych do śledzenia. Pierwsza zakładka „Panel” zawierała statystyki zamówień, usług pobraniowych i inne ważne informacje.

Teraz Panel Klienta otrzyma zupełnie nowy wygląd! 

  • Zakładki będą prowadzić wyłącznie do zamówień i narzędzi, co ułatwi zarządzanie przesyłkami. Z tego powodu “Panel” nie będzie już rozpoczynać listy zakładek, tylko znajdzie się na górze strony pod nazwą “Panel klienta” – nadal będą się w nim znajdować m.in. statystyki zamówień i aktualności.
  • Formularz dodawania przesyłki to jedno z najważniejszych narzędzi, dlatego przycisk “Dodaj przesyłkę” zostanie przeniesiony do listy zakładek i będzie na niej widniał jako pierwszy. Oto animacja, która w prosty sposób obrazuję tę zmianę: 

  • Nowy widok Panelu Klienta wprowadza dodatkowe pogrupowanie narzędzi, z wyodrębnieniem sekcji przeznaczonych dla sklepów internetowych i Punktów Furgonetka. Układ sekcji zaprojektowaliśmy tak, aby był zgodny z profilem Użytkownika i maksymalnie ułatwiał dostęp do wszystkich potrzebnych funkcjonalności. Dlatego, oprócz standardowych zakładek dotyczących zamawianych przesyłek, sklepy i punkty znajdą tu szybki dostęp do swoich narzędzi.


Co się kryje w poszczególnych zakładkach?  

Oto jak będzie się prezentować nowy widok zakładek:

 

  1. “Dodaj przesyłkę” – kieruje do formularza dodawania przesyłki. 
  2. “Do wysłania” – znajdują się tu przesyłki zapisane i zaplanowane do wysłania, wraz z opcjami umożliwiającymi ich edycję.
  3. “Zamówione” – znajdują się tu wszystkie zlecone przesyłki wraz z opcjami umożliwiającymi: zarządzanie nimi, śledzenie statusów transportu lub generowanie potrzebnych raportów.
  4. “Śledzone” – tu można zapisać dowolną przesyłkę, której transport chce się wygodnie śledzić. Pojawią się tu także przesyłki nadane do Użytkownika przez innych Klientów Furgonetki.
  5. “Sprzedaż” – przeznaczona do szybkiego tworzenia przesyłek poprzez zaimportowanie ich ze sklepu internetowego Użytkownika.
  6. “Zwroty” – zawiera informacje o realizowanych przez dany sklep zwrotach zamówień. 
  7. “Magazyn” – tu można znaleźć wszystkie przesyłki, które są na stanie Punktu wraz z możliwością przyjęcia i wydania ich kurierom oraz odbiorcom.
  8. “Narzędzia” – tu można zmienić dane adresowe punktu, zaktualizować godziny otwarcia, zaplanować urlop Punktu, nawiązać współpracę z przewoźnikami, pobrać grafiki do postów, znaleźć artykuły szkoleniowe i aktualności.
  9. “Panel klienta” – to wspomniane już wcześniej raporty zamówień i pobrań oraz przydatne aktualności i komunikaty.

Odświeżony formularz zamawiania przesyłek 

Do formularza zamawiania przesyłek kierować będzie przycisk “Dodaj przesyłkę”, znajdujący się na samym początku listy zakładek.

Po wprowadzeniu pierwszych zmian łatwiej będzie określić sposób przekazania przesyłki do transportu oraz dostarczenia jej do odbiorcy. Dokonanie wyboru, jak ma przebiegać pierwszy i ostatni etap transportu, stanie się bardziej intuicyjne.


W kolejnych etapach wprowadzimy dalsze usprawnienia, które ułatwią m.in. określenie typu ładunku, sposobu opakowania oraz nadawanie przesyłek bez konieczności wydruku etykiety. Zmniejszymy ponadto ilość informacji wymaganych do uzupełnienia podczas składania zamówienia, dzięki czemu formularz stanie się krótszy, a cały proces zamawiania szybszy i wygodniejszy.

Nowe menu na stronie głównej Furgonetka.pl 

Wiele osób przygodę z Furgonetką zaczyna na stronie głównej. Korzystają z niej Klienci indywidualni i biznesowi, sklepy, punkty partnerskie, ale też osoby nieposiadające konta, które trafiają tu po raz pierwszy.

Niezależnie od celu wizyty, już niedługo każdy znajdzie na stronie głównej nowe, przyjazne menu. Stanie się ono centrum najważniejszych funkcjonalności oraz informacji, gdzie z łatwością będzie można znaleźć to, co w danej chwili jest najbardziej potrzebne: narzędzia, instrukcje i poradniki, ofertę czy kontakt z dedykowanym specjalistą. A wszystko to w przejrzystej i ujednoliconej formie, zgodnie z potrzebami naszych Użytkowników.

Spodziewaj się zmian!

Cieszymy się, że możemy pokazać, w jaki sposób zmieni się Furgonetka. Odświeżymy widok Panelu Klienta, uporządkujemy narzędzia, a także rozwiniemy i ulepszymy rozwiązania dostarczane na co dzień naszym Klientom. Wszystko po to, aby dopasować się do potrzeb osób zarówno zamawiających przesyłkę po raz pierwszy, jak i tych, którzy codziennie korzystają z Furgonetki.

Zaplanowane ulepszenia będziemy wprowadzać etapami, a najważniejsze nowości opiszemy dokładniej w kolejnych artykułach.