obsluga-dhl-express-furgonetka-short
Współpracujesz z siecią DHL Express? Zwróć uwagę na to, aby odpowiednio przechowywać przesyłki tego przewoźnika i oddzielać je od paczek pozostałych kurierów (w tym szczególnie od DHL eCommerce). Poznaj kilka dobrych praktyk, które pozwolą Ci uniknąć nieporozumień przy wydawaniu przesyłek.

Oddziel przesyłki DHL Express od innych paczek

Jeśli obsługujesz w swoim Punkcie przesyłki DHL Express, zadbaj o to, aby przypadkiem nie trafiały one do innych firm kurierskich. Wciel w życie kilka dobrych praktyk: 

  • Wydziel osobną przestrzeń – np. na regale – na przesyłki DHL Express, aby nie mieszały się z innymi paczkami.
  • Oznacz półkę lub inne wytypowane miejsce gotową etykietą, którą znajdziesz w przygotowanych materiałach graficznych w Panelu Klienta. 
  • Przy wydawaniu przesyłek DHL Express, za każdym razem weryfikuj, czy na pewno paczki odbiera kurier tej firmy kurierskiej, a nie reprezentant innego przewoźnika.
  • Zwróć również uwagę na to, aby międzynarodowe przesyłki lotnicze oddawać w ręce kuriera DHL Express, a inne paczki DHL (w większości krajowe) – kurierowi DHL eCommerce. 

Dlaczego warto zadbać o porządek w przesyłkach DHL Express?

W ostatnim czasie, zwłaszcza w okresie szczytu paczkowego, coraz częściej zdarzają się sytuacje, w których przesyłki przewoźnika DHL Express mylnie trafiają do innych kurierów (w tym także do DHL eCommerce, odpowiadającego za inny segment paczek).

Tego rodzaju pomyłki mogą generować liczne opóźnienia w dostawie, a co za tym idzie – przekładać się na reklamacje klientów. Aby zadbać o dobry wizerunek Punktu i uniknąć podobnych nieporozumień, warto od zaraz wdrożyć kilka prostych praktyk i zachować czujność przy wydawaniu przesyłek DHL Express.

Źródło zdjęcia głównego: Adobe Stock