Jeżeli prowadzisz franczyzę Furgonetki, w Twoim lokalu klienci mogą nadawać oraz odbierać swoje przesyłki, dzięki czemu wspierają firmy działające w ich mieście. To także doskonała okazja do tego, by wypromować swój Punkt i zachęcić ich do skorzystania z innych usług dostępnych w Twoim lokalu. Przekonaj klientów do tego, że warto wspierać niewielkie firmy działające tuż za rogiem ich domów.
Furgonetka Punkt jako narzędzie promocji swoich usług
Każdorazowe nadanie lub odbiór paczki to dla Ciebie dodatkowy zarobek i potencjalny nowy klient zainteresowany nie tylko usługami kurierskimi, ale także innymi usługami dostępnymi w Twoim lokalu. Za pomocą Furgonetka Punktu możesz przyciągnąć nowych klientów i przekonać ich do wspierania lokalnego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzisz kwiaciarnię, niewielki sklep wielobranżowy, czy innego typu działalność — każda osoba, która odwiedza Twój punkt i przychodzi, by nadać lub odebrać przesyłkę, może przekonać się, z jakich innych usług skorzysta w Twoim lokalu.
To świetna opcja do wypromowania swojego biznesu, ponieważ pierwszy i najważniejszy krok, czyli zapoznanie potencjalnego klienta z Twoją działalnością, masz już za sobą. Odwiedziny w Twoim lokalu to dla niego możliwość zaznajomienia się z ofertą Twoich usług — przy wizycie może dokonać zakupów, ale nawet jeśli tego nie zrobi, pozostanie w nim świadomość tego, że w danym miejscu funkcjonuje punkt, w którym może nie tylko nadać i odebrać przesyłkę, ale także skorzystać z danego typu oferty.
Wspieranie lokalnego biznesu dzięki Punktom Furgonetka
Wielu odwiedzających świadomość wspierania lokalnych firm może przekonać do tego, że skorzystają z Twoich usług. Masz wiele argumentów, za tym, by przyciągnąć ich właśnie do Twojego Furgonetka Punktu. Obsługujesz przesyłki różnych przewoźników, oferujesz dodatkowe usługi, w tym możliwość zapakowania czy nadania przesyłki bezpośrednio w punkcie, a co równie istotne, wybierając Twój Punkt, klient wspiera rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w swojej okolicy. Dzięki temu ma szybki i łatwy dostęp do całej sieci usług.
Warto informować w swoich kanałach komunikacji o tym, że wybierając Twój Punkt, kupujący dokłada swoją cegiełkę w budowaniu oraz wspieraniu firm działających w jego okolicy. Może oddać przesyłkę nie tylko w dedykowanych punktach przewoźników, ale także w miejscach, gdzie załatwi codzienne sprawunki.
Źródło zdjęcia: Adobe Stock