Czy pamiętasz o tym, że klienci mogą nadać w Twoim Punkcie nie tylko zwykłe przesyłki? Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że może ułatwić sobie podróż, wysyłając bagaż przez Furgonetka Punkt. Mają do wyboru różnych przewoźników, a także przesyłki międzynarodowe. Przekonaj ich, jak łatwo możesz pomóc im z nadaniem bagażu w Twoim punkcie.
Nadanie bagażu przez Furgonetka Punkt
W Twoim Furgonetka Punkcie dostępnych jest wiele usług kurierskich różnych przewoźników. Możesz zachęcić klientów do nadania bagażu właśnie przez punkt. Choć wysyłka bagażu może wydawać się problematyczna, wcale taka nie jest. Istnieje wiele sytuacji, w których ktoś może chcieć wysłać bagaż, zamiast dźwigać go ze sobą w czasie podróży.
To idealna opcja nie tylko dla emerytów wybierających się do sanatorium czy na wakacje. Wszystkie osoby, które nie powinny z różnych powodów dźwigać ciężkich przedmiotów, a muszą wybrać się w podróż pociągiem, autobusem czy samolotem mogą potrzebować pomocy. Warto rozreklamować taką usługę w swoim Punkcie. Możesz umieścić informacje w social mediach, aby klienci wiedzieli, że w swojej okolicy mogą bezpiecznie zostawić bagaż i nie przejmować się nim, udając się w podróż.
Dlaczego warto nadać bagaż właśnie przez Punkt?
Dla wielu osób możliwość pozostawienia bagażu w Twoim Punkcie może okazać się usługą, z której będą chcieli skorzystać. Po pierwsze, mogą ułatwić sobie podróż i nie martwić się tym, czy w autobusie lub pociągu będzie wystarczająco dużo miejsca na ich walizki lub torby. Po drugie, mogą mieć pewność, że zawartość ich bagażu będzie dobrze chroniona i zabezpieczona. Warto oczywiście wyjaśnić wszystkim zainteresowanym, jak prawidłowo nadać bagaż, aby nie został on potraktowany jako przesyłka niestandardowa.
Po trzecie, mogą nadać bagaż przed wyruszeniem w podróż i mieć pewność, że dojedzie na czas. Nie muszą czekać na kuriera — wystarczy w dowolnym momencie zanieść walizkę lub torbę do Punktu blisko domu. W ten sposób zaoszczędzą czas i nerwy i bez niepotrzebnego ciężaru w trakcie podróży.
Informacje o nadaniu bagażu jako przesyłki
Przed nadaniem przypomnij klientom, że bagaż będzie traktowany jako przesyłka standardowa tylko i wyłącznie wtedy, jeśli spakują go w karton. Walizka owinięta wyłącznie w folię zostanie zakwalifikowana jako przesyłka niestandardowa, a co za tym idzie, jej nadanie będzie dużo droższe. Jedynym wyjątkiem jest przewoźnik DHL Parcel, który umożliwia nadanie walizki owiniętej w stretch jako standardowej przesyłki. Warto jednak upewnić się przed wysyłką, czy regulacje dotyczące nadania nie zmieniły się w poszczególnych firmach kurierskich.
Walizka lub torba przeznaczona do wysyłki musi być zamknięta, by jej zawartość nie wydostała się na zewnątrz. Bagaż należy też dobrze zabezpieczyć – najlepiej wstępnie owinąć folią, a później umieścić w kartonowym opakowaniu. Do owijania najlepiej sprawdzi się folia bąbelkowa lub stretch.
Pamiętaj, że możesz zaoferować usługę spakowania walizki na miejscu w Punkcie. Dzięki temu klient zyska pewność, że wysyłka nie zostanie obciążona dodatkowymi kosztami, a Ty otrzymasz dodatkowy zarobek.