multikonta-na-koncie-firmowym-nowa-funkcjonalnosc-na-furgonetka-pl-short

Jesteś członkiem sieci Furgonetka Punkt i obsługujesz paczki na koncie firmowym? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość! Wprowadziliśmy do Panelu klienta opcję tworzenia multikont, czyli zapraszania innych osób – np. pracowników Twojego Punktu czy osób zarządzających Twoimi punktami partnerskimi – do współdzielenia jednego konta. Zobacz, jak dodać użytkownika i na czym polega multikonto. 

Jak działa multikonto na Furgonetka.pl?

Dzięki nowej funkcjonalności jako właściciel konta firmowego na Furgonetka.pl możesz zapraszać innych, nawet wcześniej niezarejestrowanych użytkowników do wspólnego zarządzania przesyłkami. 

Dodany użytkownik może wykonywać większość działań na koncie firmowym. Jedyne wyjątki stanowią dyspozycje, które może wykonywać jedynie właściciel konta: zmiany danych konta i wypłaty środków z salda firmy.

Jak dodać użytkownika do konta firmowego? 

Aby zaprosić kogoś do współdzielenia konta, wykonaj kilka prostych kroków:

1. Zaloguj się do swojego konta swojego Punktu.
2. Przejdź do zakładki Użytkownicy konta.
3. Kliknij przycisk Dodaj użytkownika.

multikonta_w_panelu_furgonetka

4. W nowym oknie dialogowym wpisz adres e-mail osoby i wyślij zaproszenie, klikając w przycisk.

zaproszenie_email

5. Gotowe. Na adres mailowy odbiorcy zostanie wysłane zaproszenie. Po jego zaakceptowaniu, dodana osoba pojawi się na liście Użytkowników konta i będzie mogła wykonywać akcje.

WAŻNE
Wszystkie akcje związane z użytkownikami multikonta przeprowadzisz w zakładce Użytkownicy konta. Tam również w każdej chwili możesz wyłączyć dostęp dla poszczególnych osób. Co ważne Twoi współużytkownicy również będą widzieli informacje w tej zakładce, jednak nie wprowadzą żadnych zmian.

Komu możesz wysłać zaproszenie do multikonta?

Każdemu, komu chcesz udostępnić konto swojego Punktu – np. pracownikom czy współpracownikom. Ta opcja przyda Ci się szczególnie również wtedy, kiedy np. prowadzisz punkt kurierski i jednocześnie sklep internetowy lub planujesz uruchomić kilka punktów partnerskich w różnych lokalizacjach. 

Przy wysyłce zaproszenia nie ma także znaczenia, czy dodawana osoba korzystała wcześniej z naszej platformy: 

  • Jeśli użytkownik ma już konto w naszym serwisie, to po zaakceptowaniu zaproszenia z wiadomości mailowej, zostanie automatycznie przypisany do  konta firmowego.
  • Jeśli jednak nie posiadał wcześniej konta, to po zaakceptowaniu zaproszenia z wiadomości mailowej, zostanie dla niego utworzone konto prywatne i przypisane do konta firmowego. 

Jak użytkownik może przejść do Twojego konta? Najpierw loguje się na swoje konto prywatne, a jeśli chce wykonać operacje na koncie firmowym, musi przełączyć się między kontami. Może to zrobić w każdej chwili. Wystarczy, że w Panelu klienta rozwinie listę pod swoim adresem e-mail i kliknie w przycisk Przełącz konto

przelaczenie_kont_w_panelu_furgonetka

Podsumowanie

Nowa funkcjonalność w Panelu klienta na Furgonetka.pl to kolejne usprawnienie dla właścicieli punktów kurierskich w sieci Furgonetka Punkt, a także dla innych klientów biznesowych. Dodanie użytkowników do konta ułatwia proces zarządzania przesyłkami.

Źródło zdjęcia głównego: Adobe Stock