Szukanie wg kategorii
Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
Edytowanie zlecenia po zamówieniu nie jest możliwe. Jeśli popełniłeś błąd, a przesyłka została juz zamówiona, anuluj ją w Panelu Klienta. Pobrane wcześniej środki wrócą na Twoje saldo i będziesz mógł ponownie zamówić paczkę. Opcja anulowania jest dostępna w szczegółach danej przesyłki, wystarczy, że wybierzesz znak przekreślonego koła w zakładce "Zamówione".
Najpopularniejsze tematy
- Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
- Proponowana data nadania przesyłki
- Towary zakazane
- Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
- Jak anulować przesyłkę?
- Jak zamówić kuriera?
- Ile kosztuje wysłanie paczki? Jaka jest jej cena?
- Śledzenie przesyłki
- Jak opłacić usługę?
- Jak zapakować przesyłkę?
- Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
- Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
- Czym jest przesyłka niestandardowa (element niestandardowy)?
- Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
- Kiedy otrzymam fakturę?
- Jak się zarejestrować?
- Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie w serwisie?
- Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?
- Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
- Jaki jest czas oczekiwania na pobranie? Terminy wypłaty COD.
Napisz do nas wiadomość
Nie można załączyć plików:
Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.
Upuść pliki, aby je załączyć.
Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.
Porozmawiajmy
Aktualnie liczba osób oczekujących
na połączenie to:
---
Przewidywany czas oczekiwania na połączenie
wynosi --- min.
0 / 280