Pomoc i reklamacje

FAQ
  1. Jaka jest cena przesyłki o podanych wymiarach i wadze?
  2. Nie znam wagi, wymiarów, kodu pocztowego odbiorcy przesyłki międzynarodowej. Jaka jest jej cena?
  3. Jak zamówić kuriera?
  4. Czy można zamówić kuriera telefonicznie?
  5. Jak opłacić usługę?
  6. Czy można zapłacić za przesyłkę kurierowi przy jej nadaniu?
  7. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
  8. Jak mogę edytować przesyłkę po zamówieniu?
  9. Status przesyłki nie zmienił się. Dlaczego?
  10. W jaki sposób zapakować przesyłkę?
  11. Kiedy kurier przyjedzie po przesyłkę?
  12. Jaki jest czas oczekiwania na pobranie?
  13. Jaka jest maksymalna wysokość pobrania?
  14. Jaką wagę i wymiary może mieć przesyłka?
  15. Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?
  16. Czy kurier zadzwoni do mnie przed przyjazdem?
  17. Czy kurier zadzwoni do odbiorcy przed doręczeniem?
  18. Czy mogę zmienić kwotę pobrania po nadaniu?
  19. Co zrobić, jeśli wpłacone środki nie zaksięgowały się na saldzie?
  20. Kiedy otrzymam fakturę?
  21. Jak anulować przesyłkę?
  22. Jak przeadresować przesyłkę?

Informacje ogólne
  1. Jak się zarejestrować?
  2. Jak się zalogować?
  3. Rachunki, płatności, faktury
  4. Jak zapakować przesyłkę
  5. Śledzenie przesyłki
  6. Proponowana data nadania przesyłki
  7. Dokumenty zwrotne
  8. Towary zakazane
  9. Element niestandardowy
  10. Czym jest usługa Paczkomaty InPost
  11. Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki
  12. Dokumenty do pobrania
  13. Wzory wypełnionych dokumentów
  14. Najczęściej zadawane pytania
  15. Powiadomienia SMS i e-mail
  16. Szablony przesyłek

Reklamacje DPD
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje UPS
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje GEIS (K-EX)
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje FedEx
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje GLS
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje Poczta Polska Kurier48
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje X-press Couriers
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje Paczka w Ruchu
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Reklamacje InPost
  1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki
  2. Zagubienie przesyłki
  3. Opóźnienie
  4. Opłaty dodatkowe, inne

Pozostałe reklamacje
  1. Kurier spóźnia się po odbiór przesyłki


Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki


Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony reklamacji (R) w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione".

 

Wymagane dokumenty:
  • skan formularza reklamacyjnego,
  • skan protokołu szkody,
  • skan listu przewozowego,
  • skan dokumentu potwierdzającego wartość wysyłanego towaru (faktura, paragon, umowa kupna/sprzedaży, itp.),
  • skan zdjęć, na których widać skalę uszkodzeń (opcjonalnie).


Wzory wypełnionych dokumentów znajdują się tutaj.

 
Termin składania reklamacji
10 dni od otrzymania przesyłki bądź od dnia, kiedy przesyłka została oddana do dyspozycji osoby upoważnionej do jej otrzymania lub powinna zostać oddana do dyspozycji takiej osoby
 
Termin udzielenia odpowiedzi
30 dni od dnia złożenia reklamacji
 
Ważne informacje
Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów lub jeśli takie potwierdzenie nie zostanie przesłane od daty przekazania dokumentów do Partnera.
 
Przekazanie dokumentacji reklamacyjnej przez pracownika serwisu Furgonetka.pl nie wyklucza konieczności jej uzupełnienia przez użytkownika serwisu w późniejszym terminie. Przewoźnik ma prawo wezwać podmiot składający reklamację do uzupełnienia braków formalnych.
 
Protokół szkody powinien zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki. Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji. W przypadku braku tego dokumentu można wezwać kuriera do jego spisania nie później niż w ciągu 7 dni, licząc od doręczenia przesyłki.
 
Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania muszą być dostępne i przechowywane aż do momentu całkowitego uregulowania roszczeń. 
X

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie!Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X