Jak możemy Ci pomóc?

Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?

Jeśli przesyłka została zagubiona w transporcie lub statusy przesyłki od dłuższego czasu nie są aktualizowane i został przekroczony termin doręczenia, w pierwszej kolejności należy zgłosić sprawę przez formularz kontaktowy ze szczegółowym opisem zawartości paczki oraz jej opakowania (rodzaj opakowania i jego kolor, ewentualne znaki szczególne).
 
Po skutecznie zgłoszonej sprawie rozpoczną się poszukiwania przesyłki przez firmę kurierską. Zwykle czas oczekiwania na stanowisko przewoźnika wynosi około 10 dni od zgłoszenia. Jeśli w tym czasie nie uda się odnaleźć przesyłki, można złożyć oficjalną reklamację. Proces reklamacyjny nie musi jednak oznaczać zaprzestania poszukiwań.

W przypadku przewoźnika GLS, zgłoszenie sprawy należy poprzedzić procedurą poszukiwania przesyłki. 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
lub przeciągnij tutaj
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli masz konto firmowe i preferujesz kontakt telefoniczny.

Jeśli posiadasz konto prywatne, skorzystaj z zamieszczonego wyżej formularza kontaktowego.

Furgonetka używa plików cookie. Korzystając z serwisu, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Rozumiem