Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30.

Obserwujemy utrudnienia w dostępie do wybranych usług (). Ostatni znany problem wystąpił .

Wyszukaj lub wybierz temat pytania

Szukanie wg kategorii

DPD - Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki

Reklamacje należy składać drogą elektroniczną poprzez wybranie ikony reklamacji (R) w szczegółach danej przesyłki w zakładce "Zamówione".

Wymagane dokumenty:

  • skan protokołu szkody,
  • skan oświadczenia umożliwiającego prowadzenie reklamacji przez serwis,
  • skan listu przewozowego,
  • skan dokumentu potwierdzającego wartość wysyłanego towaru (faktura, paragon, umowa kupna/sprzedaży, itp.),
  • skan oświadczenia nadawcy, iż nie ubiega się o odszkodowanie u innego ubezpieczyciela (tylko w przypadku reklamacji paczek międzynarodowych),
  • skan zdjęć, na których widać skalę uszkodzeń (opcjonalnie),
  • skan formularza reklamacyjnego (tylko w przypadku, gdy reklamacja składana jest przez odbiorcę, który nie ma zarejestrowanego konta w serwisie).
Na dole wszystkich dokumentów należy dodać zapis (Zgodne z oryginałem) i własnoręcznie się podpisać. Dodatkowo w przypadku firm wymagana jest pieczęć.

Wzory wypełnionych dokumentów znajdują się tutaj.
 
Termin składania reklamacji
w odniesieniu do paczek pocztowych 12 miesięcy od dnia nadania paczki
w odniesieniu do pozostałych przesyłek 7 dni od daty doręczenia przesyłki
 
Termin udzielenia odpowiedzi
30 dni od dnia złożenia reklamacji 
 
Ważne informacje
Termin przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego liczy się od momentu potwierdzenia przez przewoźnika przyjęcia kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów lub jeśli takie potwierdzenie nie zostanie przesłane od daty przekazania dokumentów do Partnera.
 
Przekazanie dokumentacji reklamacyjnej przez pracownika serwisu Furgonetka.pl nie wyklucza konieczności jej uzupełnienia przez użytkownika serwisu w późniejszym terminie. Przewoźnik ma prawo wezwać podmiot składający reklamację do uzupełnienia braków formalnych.
 
Protokół szkody powinien zostać spisany w dniu doręczenia przesyłki. Informacje wpisane na protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję o uznaniu reklamacji. W przypadku braku tego dokumentu można wezwać kuriera do jego spisania nie później niż w ciągu 7 dni, licząc od doręczenia przesyłki.
 
Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania muszą być dostępne i przechowywane aż do momentu całkowitego uregulowania roszczeń. 
 
 
 
Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Napisz do nas wiadomość

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Kalkulatorze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar.

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Porozmawiajmy

+ 48 22 112 08 35

Aktualnie liczba osób oczekujących
na połączenie to: ---

Przewidywany czas oczekiwania na połączenie
wynosi --- min.

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X