Kariera

Dołącz do naszej paczki, może czekamy właśnie na Ciebie!

Pricing Specialist

Miejsce: Warszawa / Elbląg

Twój zakres obowiązków:

  • przygotowywanie, rekomendacja i implementacja procesu zmian cennikowych w oparciu o dane rynkowe i sprzedażowe,
  • uczestnictwo w przygotowywaniu długoterminowych (strategicznych) planów sprzedażowych we współpracy z działem finansów i działem handlowym,
  • przygotowywanie polityki rabatowej oraz analiza jej efektywności,
  • przygotowanie, rekomendacja i implementacja narzędzi cenowych mających na celu wzrost efektywności oraz realizacji strategii firmy,
  • monitoring cenowy, analizy działań konkurencji oraz uczestnictwo w procesie przeglądu i zmiany cen,
  • przygotowywanie raportów okresowych (dziennych, tygodniowych, miesięcznych),
  • weryfikacja i wprowadzanie informacji o cenach do wewnętrznego systemu,
  • kontrola zgodności realizowanej polityki cenowej,
  • analiza rentowności.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe z dziedziny finansów,
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem ceną,
  • praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia badań rynkowych w zakresie monitoringu cen i określania pozycjonowania cenowego dla produktów i marek,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku (zmiany procedur, zmiany w otoczeniu prawnym),
  • rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność łączenia faktów, szybkiego wyciągania wniosków oraz wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz orientacja na cel,
  • odpowiedzialność oraz zdolność do podejmowania decyzji.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze,
  • możliwość wybrania formy zatrudnienia UoP lub B2B,
  • 27 dni płatnego zawieszenia umowy B2B,
  • przyjazne miejsce pracy i nieformalną atmosferę,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • niezależność i możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • benefity pozapłacowe, np. Multisport, język angielski, program poleceń pracowniczych.
Dołącz do naszej paczki

Poznaj naszą ścieżkę rekrutacji

  • Aplikuj

    Odezwiemy się, jeśli Twoje kompetencje odpowiadają profilowi poszukiwanej osoby i zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.

  • Pierwszy Etap

    Porozmawiamy online. Po spotkaniu otrzymasz informację zwrotną i ew. “pracę domową“ do wykonania, abyśmy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.

  • Drugi Etap

    Zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, aby lepiej się poznać.

    Ten etap dotyczy kandydatów na stanowiska w trybie stacjonarnym lub hybrydowym.

  • Decyzja

    Jeśli po spotkaniach będziemy czuli, że chcemy pracować w jednej paczce, złożymy Ci ofertę.

Dowiedz się więcej o pracy w Furgonetka

  • W pierwszym kroku wysyłasz do nas swoją aplikację. Jeśli Twoje kompetencje odpowiadają profilowi kandydata, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne. Rozmowę przeprowadzimy online, a następnie otrzymasz informację zwrotną oraz ew. “pracę domową” do wykonania. Po jej weryfikacji zdecydujemy, czy spotkamy się w dalszym etapie.

    W kolejnym kroku porozmawiamy w siedzibie naszej firmy, aby lepiej się poznać. Ten etap nie będzie Cię dotyczył w sytuacji, gdy ubiegasz się o stanowisko w 100% zdalne. Jeśli po spotkaniach i zrealizowanym przez Ciebie zadaniu będziemy czuli, że chcemy pracować z Tobą w jednej paczce, złożymy Ci ofertę.

  • Swoją aplikację na konkretne stanowisko możesz wysłać, klikając w jedną z powyższych ofert pracy i uzupełniając prosty formularz. CV możesz również przesłać do nas za pośrednictwem serwisów rekrutacyjnych, na których znajdziesz aktualne ogłoszenia.

    Jeśli nie widzisz dla siebie interesującej pozycji w ramach otwartych rekrutacji, zawsze możesz zgłosić chęć dołączenia do naszego zespołu przez formularz online. W tym przypadku prosimy o zaznaczenie, w którym dziale widzisz się w przyszłości.

  • To zależy, o jakie stanowisko się ubiegasz. Mamy 8 różnych działów i pracujemy w 3 lokalizacjach - w Warszawie, w Elblągu i w Gdańsku. Przy każdej ofercie pracy znajdziesz informację, którego biura dotyczy konkretny proces rekrutacji.

    W niektórych przypadkach oferujemy również pracę zdalną lub w modelu hybrydowym.

  • W Furgonetka pracujemy zespołowo, dlatego potrzebujemy stałego przedziału czasowego, kiedy możemy się wzajemnie “złapać”. Każdy z zespołu jest dostępny w godz. 9:00 - 15:00. W praktyce oznacza to, że współpracując z nami, możesz zaczynać swój dzień pracy między 7:00 a 9:00.

  • Bez względu na stanowisko i dział, w którym pracujesz, okres próbny trwa u nas 3 miesiące. Jeśli po tym czasie i Ty, i Twój przełożony wyrazicie chęć kontynuowania współpracy, otrzymasz propozycję przedłużenia umowy.

  • W przypadku zatrudnienia na umowę o pracę wymiar urlopu wynosi 20 lub 26 dni w zależności od stażu pracy. Przy umowie B2B, zapewniamy 27 dni płatnego urlopu w roku.

  • Nie. Ubierasz to, w czym czujesz się komfortowo i swobodnie.

Furgonetka verwendet Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmen Sie deren Speicherung zu. OK