Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce: Elbląg
Twój zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa Klientów w języku ukraińskim,
- prowadzenie korespondencji mailowej, rozmów telefonicznych z Klientami, analiza zgłoszeń oraz przekazywanie ich do odpowiednich działów,
- pomoc w tłumaczeniu dokumentów, korespondencji i strony internetowej na język ukraiński.
Nasze wymagania:
- biegła znajomość języka ukraińskiego,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- chęć do nauki i rozwoju,
- umiejętność identyfikacji problemów i generowania rozwiązań,
- duża samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka komunikatywność,
- dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- przyjazne miejsce pracy i nieformalną atmosferę,
- możliwości awansu adekwatnie do zaangażowania,
- wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
- benefity - kartę MultiSport, lekcje języka angielskiego, program poleceń pracowniczych, rocznica zatrudnienia, dofinansowanie do szkoleń.
Poznaj naszą ścieżkę rekrutacji
-
Aplikuj
Odezwiemy się, jeśli Twoje kompetencje odpowiadają profilowi poszukiwanej osoby i zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.
-
Pierwszy Etap
Porozmawiamy online. Po spotkaniu otrzymasz informację zwrotną i ew. “pracę domową“ do wykonania, abyśmy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.
-
Drugi Etap
Zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, aby lepiej się poznać.
Ten etap dotyczy kandydatów na stanowiska w trybie stacjonarnym lub hybrydowym.
-
Decyzja
Jeśli po spotkaniach będziemy czuli, że chcemy pracować w jednej paczce, złożymy Ci ofertę.
Dowiedz się więcej o pracy w Furgonetka
-
W pierwszym kroku wysyłasz do nas swoją aplikację. Jeśli Twoje kompetencje odpowiadają profilowi kandydata, zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne. Rozmowę przeprowadzimy online, a następnie otrzymasz informację zwrotną oraz ew. “pracę domową” do wykonania. Po jej weryfikacji zdecydujemy, czy spotkamy się w dalszym etapie.
W kolejnym kroku porozmawiamy w siedzibie naszej firmy, aby lepiej się poznać. Ten etap nie będzie Cię dotyczył w sytuacji, gdy ubiegasz się o stanowisko w 100% zdalne. Jeśli po spotkaniach i zrealizowanym przez Ciebie zadaniu będziemy czuli, że chcemy pracować z Tobą w jednej paczce, złożymy Ci ofertę.
-
Swoją aplikację na konkretne stanowisko możesz wysłać, klikając w jedną z powyższych ofert pracy i uzupełniając prosty formularz. CV możesz również przesłać do nas za pośrednictwem serwisów rekrutacyjnych, na których znajdziesz aktualne ogłoszenia.
Jeśli nie widzisz dla siebie interesującej pozycji w ramach otwartych rekrutacji, zawsze możesz zgłosić chęć dołączenia do naszego zespołu przez formularz online. W tym przypadku prosimy o zaznaczenie, w którym dziale widzisz się w przyszłości.
-
To zależy, o jakie stanowisko się ubiegasz. Mamy 8 różnych działów i pracujemy w 3 lokalizacjach - w Warszawie, w Elblągu i w Gdańsku. Przy każdej ofercie pracy znajdziesz informację, którego biura dotyczy konkretny proces rekrutacji.
W niektórych przypadkach oferujemy również pracę zdalną lub w modelu hybrydowym.
-
W Furgonetka pracujemy zespołowo, dlatego potrzebujemy stałego przedziału czasowego, kiedy możemy się wzajemnie “złapać”. Każdy z zespołu jest dostępny w godz. 9:00 - 15:00. W praktyce oznacza to, że współpracując z nami, możesz zaczynać swój dzień pracy między 7:00 a 9:00.
-
Bez względu na stanowisko i dział, w którym pracujesz, okres próbny trwa u nas 3 miesiące. Jeśli po tym czasie i Ty, i Twój przełożony wyrazicie chęć kontynuowania współpracy, otrzymasz propozycję przedłużenia umowy.
-
W przypadku zatrudnienia na umowę o pracę wymiar urlopu wynosi 20 lub 26 dni w zależności od stażu pracy. Przy umowie B2B, zapewniamy 27 dni płatnego urlopu w roku.
-
Nie. Ubierasz to, w czym czujesz się komfortowo i swobodnie.