News

Panel anulowania przesyłki

News > Panel anulowania przesyłki


2012-09-05 14:16

Panel anulowania przesyłki

Szanowni Państwo,

w dniu dzisiejszym dodaliśmy w panelu klienta opcję z możliwością samodzielnego anulowania przesyłki. Wystarczy wpisać numer danej paczki (w przypadku UPS, dla DPD potrzebny jest także numer zlecenia oraz data przyjęcia do realizacji) i zatwierdzić, aby procedura anulowania została rozpoczęta. Dzięki temu w jeszcze krótszym czasie otrzymają Państwo komunikat z decyzją przewoźnika. 

Pozdrawiamy,
Zespół Furgonetka.pl

Furgonetka.pl site saves information in form of cookie files. They are used for statistical, advertising and functional purpouses - what help us to adapt our site for users visiting us frequently. Read more »

I accept cookies policy

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X