Furgonetka publikuje

Panel anulowania przesyłki

Furgonetka publikuje > Panel anulowania przesyłki


2012-09-05 14:16

Panel anulowania przesyłki

Szanowni Państwo,

w dniu dzisiejszym dodaliśmy w panelu klienta opcję z możliwością samodzielnego anulowania przesyłki. Wystarczy wpisać numer danej paczki (w przypadku UPS, dla DPD potrzebny jest także numer zlecenia oraz data przyjęcia do realizacji) i zatwierdzić, aby procedura anulowania została rozpoczęta. Dzięki temu w jeszcze krótszym czasie otrzymają Państwo komunikat z decyzją przewoźnika. 

Pozdrawiamy,
Zespół Furgonetka.pl

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się

Śledź swoje przesyłki mobilnie! Zainstaluj aplikację i śledź swoje przesyłki mobilnie!
Zainstaluj
X